wanneer hcg uit je licham na bevalling???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Faye80, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik snap niet zo goed als men dit nog niet echt wou wrm men dan niet veilig vrijt?
    btw proficiat

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wat een mooie verrassing :D
    Van harte gefeliciteerd!!

3. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    @belgische mama, als je mijn vorige berichtjes had gelezen had je het heel misschien wel begrepen.. maar bedankt voor je felicitatie.

Ik laat zeker hier nog even weten hoe de echo gegaan is.
    Omdat ik gister weer een afspraak bij de verloskundige gemaakt had kreeg ik vandaag het informatiepakket binnen voor zwangeren. Ik moet wel even slikken hoor toen ik die weer zag. Mijn buik van de vorige zw.schap is nog niet eens helemaal weg. Ik blijf het bizar vindne om nu alweer zwanger te zijn en heb ook regelmatig even een 'paniek' momentje maar het is absoluut meer dan welkom. Mijn vriend straalde helemaal vanmorgen en maakte mij wakker met 'he, mama van 2!' haha, zo lief.
    Thanks voor al jullie lieve reakties hier!

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ah wat een wonder! Echt helemaal leuk dit! En wat lief van je vriend. Mamma van 2 hahaha.. :) Geniet ervan!

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Nu duimen op een goede echo! Spannend allemaal!

6. tulip

tulip Niet meer actief

super dat je man zo reageerde... maar moet ook eerlijk bekennen als ik na 3 maanden al zwanger was geweest, dat ik dan aan het zuurstof gemoeten had zoals miracle dat zo mooi zei;)
    Ik hoop op een super mooie echo voor je.

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Gefeliciteerd !! Wat bijzonder !

Ik hoop op een goede echo voor jullie, super nieuws! :D

8. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    We zijn ook allebei even aan het zuurstof geweest hoor ;) haha.
    Aan de ene kant moet ik er ook allemaal niet aan denken nu, weer misselijk straks weer een dikke buik, de bevalling en de hele drukke tijd erna. Maar als ik dan weer bedenk dat dan strakjes 2 van die mooie kindjes heb word ik weer helemaal blij. Ik weet zeker dat het goed komt.

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goed om te horen dat jullie al over de eerste schrik heen zijn :)
    Ik duim voor je dat je minder last krijgt van misselijkheid!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wauw wat een verrassing!! Gefeliciteerd! Hopelijk nu een wat makkelijkere zwangerschap en bevalling. Ben benieuwd hoe ver je precies bent :)

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat een mooi wondertje. Van harte gefeliciteerd!

12. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou nog even laten weten hoe de echo is afgelopen. We hebben vorige week ons mooie wondertje op de echo mogen zien en een kloppend hartje gehoord. Ik ben nu zo'n 8 weken zwanger!
    Dank voor jullie hulp en medeleven!

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Zo! Nou gefeliciteerd zeg.. lekker snel op elkaar! Wens je een fijne zwangerschap toe.

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Gefeliciteerd met je mooie echo!
    Ben je al een beetje van de schrik bekomen? ;) Komt vast helemaal goed straks.. Genieten hoor!

15. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel meiden. Nou, we moeten nog steeds behoorlijk aan het idee wennen maar we weten ook zeker dat het helemaal goed gaat komen inderdaad. Vind het wel heel bizar soms om nu alweer zwanger te zijn. Vorig jaar rond deze tijd was ik precies dezelfde tijd zwanger en ik ben ook weer rond dezelfde datum uitgerekend. Dat is echt heel gek. Ik was vorig jaar ook ontzettend misselijk, veel spugen en beroerd en nu dus weer ik heb eigenlijk constant 'dejavu's' zegmaar. Maar ondanks alles ontzettend blij!!!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat fijn dat alles goed was.
    Kan me voorstellen dat het idee nog steeds even wennen is. Komt allemaal goed dat weet ik zeker.

Deel Deze Pagina