Moe word ik ervan. Ik kan er geen touw aan vast knopen. Van de zomer (begin augustus) ben ik gestopt met de pil. In september ongesteld geweest, toen pas in december weer, in december netjes 5 dagen, toen een week niet, en toen een paar dagen weer wel? En nu maar weer afwachten hoe of wat. Voor dat ik aan de pil ging was ik ook zo onregelmatig ongesteld, dat was ook de reden dat ik toen aan de pil ging. De osteopaat had eens gezegd dat het kwam omdat mijn baarmoeder verkeerd gedraaid zat, en heeft dat toen 'goed' gezet. Ik ga denk ik toch weer een afspraak met hem maken, ben ook al doorgestuurd naar de gynaecoloog, maar wacht nog even of ik dus ongesteld word. Of eventueel zwanger ben geraakt van de laatste periode. Maar ik heb er geen goed gevoel bij en maak me best wat zorgen. En om me heen hoor ik dat iedereen zwanger raakt. En vele al binnen een maand Hier nog meer mensen met een onregelmatige cyclus? En hoe is jullie cyclus en doen jullie wel al ovulatie testen, en wat komt daar uit?
Nee hoor, er zijn er hier genoeg die onregelmatig zijn. Neem maar eens een kijkje bij vruchtbaarheidsbehandelingen, genoeg mensen die medicatie nodig hebben om een ' normale' cyclus te krijgen. Ik ben ook onregelmatig, zie mijn onderschrift. Ik doe alleen ovulatietesten als ik geen controle echo's krijg. Je geeft echter wel veel geld uit omdat je erg lang moet testen. Je weet gewoon niet wanneer je moet beginnen, dus begin je maar vroeg. Vervolgens kun je zomaar 3 weken tegen omo witte testen aankijken. Tja en dat iedereen maar zwanger wordt...ongepland... hoe je het wil noemen. Ik ben er gewoon jalours op. Ik wou dat ik dit wachten niet had hoeven doen, maarja je kan er niets tegen doen. Het steekt als mensen niet blij zijn met hun zwangerschap, alleen maar kunnen klagen over kwaaltjes, onverantwoordelijk bezig zijn etc... Maar probeer je op jezelf te concentreren.
ik had ook een onregelmatige cyclus en heb toen twee maanden ovulatietesten gebruikt om te kijken of ik wel degelijk een eisprong had en die had ik ook uiteindelijk ben ik daar mee gestopt en heb ik er niet meer telkens aan gedacht hoe moeilijk dat ook is en werd toen zwanger het is wel een mk geworden en daarna ben ik weer zwanger geworden en dat gaat tot nu toe wel goed
ik ben dec 2010 gestopt met de pil 1e ongi was 8maanden daarna door een kuurtje van de huisarts opgewekt. toen na 75dg-43-33dagen laatste was afgelopen dec zit nu alweer op dag 32 en nog geen klachten van een beginnende ongi ben bang dat dit weer een lange cyclus word. einde van de maand krijgen we de uitslagen van de gynacoloog ben benieuwd. gr mrdam