wanneer HCG uit lichaam na missed abortion?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Isis857, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    het weer donkerder worden kan dus door een persisterende troboflast komen. dat is restweefsel met 'zwangerschapsweefsel'wat vergroeid met je baarmoeder waardoor de sneldelende cellen ( zwangerschap) groeit en je lichaam denkt zwanger te zijn en dus hcg aan te maken.

je hebt restweefsel aka losse overblijfsels
    en je hebt vergoeit restweefsel

zijn 2 verschillende dingen.

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Las in je topic dat het zeldzaam is...dus.... hoop ik nog steeds voor iets moois voor Isis...

Maar lees net je handtekening..... Lijkt me pittig om zo de mmm in te moeten... Hoop dat jij voor okt een pracht test hebt.. en niet een.. niet zwanger 2-3 weken... want dat is gewoon gestoord! Wat dacht je toen je die zag?

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja je gaat maar door he! ik ben wel blij met de mmm. erg spannend allemaal maar goed als er iets uit komt dan weet ik in elk geval dat ik niet hoef te blijven proberen enz. maar goed dat is in dit geval offtopic haha als je mij en andere met een miskraam (verleden) wilt volgen.. we hebben een clubje afgeschermd voor andere leden alleen voor genodigden.. als je wilt kan ik je een uitnodiging sturen? geld ook voor andere dames die dit lezen en die erbij willen hoor! even mij een pb sturen!! Isis?

ontopic:

het is inderdaad zeldzaam maar desalniettemin wel het uitsluiten waard.

enne die 2 a 3 weken niet zwanger uitslag.. tja ik stond te klapperen met me oren ( bij wijze van) heb op aanraden van andere hier erheen gebeld en kreeg 2 nieuwe testen toegezonden.. moest ik wel binnen 3 weken gebruiken hahahaha ik hoef noooooit meer clearbleu haha

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden, fijn dat jullie met me meedenken! :) Ik heb ook contact gehad met de assistente van de gyn en de huisarts. Vrijdag heb ik ook controle bij de gyn, dus ga ik het ook met haar bespreken natuurlijk.

De huisarts dacht dat er inderdaad mogelijk resten waren blijven zitten en heeft me direct (vorige week vrijdag) naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo. Daar bleek de baarmoeder mooi schoon te zijn. ook konden ze helaas (nog) geen zwangerschap zien, maar dat kunnen ze via de buik pas op z'n vroegst vanaf 5 weken. Op dat moment zou ik op z'n langst 4 weken zwanger zijn.

Aloha, jouw verhaal is ook heftig, 1 MA en 2x vmk..hebben ze een idee hoe dat komt?

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Nou wil ik je wederom niet bang maken maar met een echo kunnen ze niet altijd het restweefsel zien! suus35 hier op het forum kan je daar meer over vertellen..

maar het komt hopelijk allemaal gewoon goed meis!!

ze hebben bij mij wel sterk het vermoeden dat het ergens vandaan komt. ik mag nog wel proberen zwanger te worden maar ik gok dat als ik nog 1 mk krijg ik ermee kap tot alle onderzoeken gedaan zijn.
    ik gok dat ik dan ook rood licht krijg van de gyn.

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bedoeld.... na de onderzoeken??

Dat lijkt me een heftige gedachtegang....

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik ga het vrijdag met de gyn bespreken en laat haar niet eerder met rust tot ik weet wat het is! ik hoop en duim voor een nieuwe zwangerschap..zou dat (zoals velen met mij) zoo graag willen. Heb ook wel een beetje dat gevoel Buik is weer opgezet en ben met vlagen enorm misselijk. Maarja, kan niets anders dan afwachten.

inderdaad heftig allemaal..ik duim voor je dat je snel een gezond wondertje mag krijgen, zonder alle poespas van het ziekenhuis.
    Veel mensen gaan er maar vanuit dat zwanger worden en zijn allemaal vanzelf gaat..helaas is dat heel vaak niet zo :(

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    gekko, jij hebt ook een mk gehad? wanneer dat en hoever was je?

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja nog 1 miskraam erbij en ik kap ermee ( gok ook roodlicht van gyn) tot ze meer weten.

plus nog 1 erbij kan ik emotioneel niet aan. maar goed wie weet zegt de gyn blijf maar proberen en denk ik tegen die tijd weer aahh oke nog 1 keer proberen dan.. tja geen idee!!

heb ook weinig zin om mk na mk na mk te krijgen en voor hetzelfde geld komt er straks uit dat ik met een simpele behandeling wel zwanger blijf en heb ik mezelf al die ellende bezorgd. of er komt uit dat ik nooit goed zwanger zal blijven en dan kan ik ermee stoppen en me richten op andere manieren om een kindje te krijgen.

hoe dan ook.. eerst deze maand eens afwachten!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isis ja ik heb ook een mk gehad... Het kindje was gestopt met groeien rond eind 8 weken begin 9 weken... miskraam gehad met 11 weken en 6 dagen.

Aloha.. ik geloof dat je er niet nog 1 miskraam bij wilt hebben... straks is het idd iets simpels dat een gezonde zwangerschap in de weg staat...
    Ik dacht dus dat je rood licht voor altijd zou krijgen en dat je daar bang voor was... maar dat is dus gelukkig niet het geval..

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zou nooit rood licht voor altijd krijgen als de uitslagen en onderzoeken nog niet voltooid zijn, maar stel dat er iets uitkomt wat heftig is kan ik natuurlijk dan wel rood licht voor altijd krijgen. maar daar denken we niet aan! en die kans achter we gewoon nihil momenteel haha

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja.... Dat maakte ik op uit je opmerking... daarom vroeg ik het maar even na... Dat is namelijk het gevaar van zo'n forum... de een tikt A en de ander leest B.. en zo krijg je misverstanden....

Maar ik hoop dat alles gewoon goedkomt en je voor okt een knaltest hebt met een beeb die bison powerkit heeft gebruikt als plakmiddel.

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik lees net in een ander topic dat dat ook deze maand is gebeurt..bah, nare situatie!

omdat ik een beetje gek van mezelf wordt heb, ik net de laatste 2 testen onder elkaar gezet. 25-7 en vandaag... soms denk ik..ja volgens mij is de onderste toch wat donkerder, en het andere moment denk ik..nee volgens mij toch niet.. wat vinden jullie?

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel iets donkerder... zeker weten...

Maar ik vindt ze wel licht...maar dat kan ook aan de camera liggen....

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    :) het zijn niet echte knaltesten, maar hier wel behoorlijk duidelijk.
    Punt is dat ik ook niet weet wanneer mijn nod is/geweest.
    Ik heb 2 momenten in m'n tempkaartje waarvan ik denk dat het geweest kan zijn.
    Bij de ene ben ik nu een aantal dagen na nod, de andere 3 dagen voor nod.. dus nogal een verschil

16. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Misschien een domme vraag, maar wat is een MA? Of beter gezegt, wat is het verschil tussen een mk en een ma..
    Liefs, Miek

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    MA = missed abortion, oftewel het kindje is overleden in de buik, maar de abortus/miskraam is (nog) niet opgang gekomen

MK = miskraam, waarbij een spontane abortus bedoeld wordt. Dat betekent dat je vanzelf begint te vloeien en het lichaam zelf het vruchtje afstoot.

18. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt!
    Bij mij was het eerst ook een missed abortion maar na 2 weken kwam het vruchtje toch natuurlijk eruit dus was het alsnog een miskraam..

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Isis, succes vandaag!

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962