ik heb ook een mk gehad begin juli en mijn testen zijn tot nu gewoon positief,soms wat donkerder en dan weer wat lichter? gisteren was normaliter mijn nod dus ik weet het ook niet meer hahah heb ook pijnlijke borsten nu en vorige week had ik ongesteldheidskrampen,maar het heeft niks doorgezet pffffffffffff om gek van te worden isis heel veel geluk gewenst vandaag en ik hoop voor je dat je weer zwanger bent
wat lief gekko! cindy, spannend ook voor jou! Hopelijk blijft ongi uit en is het raak!Ik heb zelf niet zo goed idee wanneer mijn nod is/was. Heb nu een aantal dagen heel onregelmatig kleine beetjes bruinverlies. Dus ga er vanuit dat het niets is..mja...zou zo leuk zijn als het wel zo is! En ben vandaag wel weer helemaal misselijk wakker geworden (niet van spanning overigens)
nee ik hoef niet naar de gyn,volgens de vk was er alles uit.alleen als ik natuurlijk positief blijf testen moest ik haar bellen en krijg ik over 2 weken een echo. pfffffffffffff om gek van te worden dit was mijn eerste mk en heb al 3 kinderen,dus ik had geen idee dat een mk nog zo een lange nasleep kan hebben. ik had er zelf al mee afgesloten en dacht we gaan gewoon weer ff verder not
*breekt even in* Isis,wil je even heel veel succes wensen!! Ik blijf heel hard duimen voor je dat het raak is!! *breekt weer uit*
helaas....het zijn restjes van de MA.. Aan de ene kant een teleurstelling, aan de andere kant heb ik er ook vrede mee en weet ik dat het rare bloedverlies toch een menstruatie is en dat ik nu weer verder kan.
pfffff k*t meid,maar zo heb je wel zekerheid. ik had vandaag getest en ook weer een licht streepje en nog niet ongesteld. dus ik kan nog helemaal niet verder en ik heb al geen tijd meer i.v.m. mijn leeftijd. maarja komt goed meid,onze tijd komt ook wel weer