Innesteling, waarom zo verschillend ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jennifer14, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    ..dus ik vroeg me iets af !
    Ik heb vorige week woensdag/donderdag ongeveer wat krampjes gehad enz.. die zondag ervoor had ik vermoedelijk mijn eisprong.

Ik dacht dat die krampjes wellicht een innesteling zouden kunnen zijn. Wel een beetje aan de vroee kant maar toch dacht ik dat.

Gisteravond, dus precies een week na mijn vermoedelijke eisprong had ik volop krampen/steekjes en een menstruatieachtig gevoel. Vanochtend stond ik op met nog steeds dat gevoel een beetje en nog steeds houdt die menstuatie achtige gevoel aan. Daarbij voelde ik gisteravond ook wat warmer aan. Nu weer en lichtjes misselijk.

Zou het kunnen zijn dat ik gisteravond pas mijn innesteling had, 7 dagen na eisprong ?

En nu mijn "main question" .. Hoe is het mogelijk dat de ene innesteling na 5 dagen gebeurd en de ander pas na 7 of 9 dagen..
    Vraag me af hoe de eicellen bij de ene vrouw er langer over doen dan bij de nderen.. Hoe kan een eicel er zo lang over doen ? Je zou denken als t te lang duurt is het niet goed toch

Beetje rare vraag misschien, sorry !! Kom ook nog maar net om t hoekje kijken wat betreft zwangerschappen !!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een vrouwelijk lichaam is nou eenmaal geen robot! Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na eisprong. Er staat geen vaste dag voor. Net als dat er geen vaste dag staat voor je eisprong zoals apps en calculators beweren. In verreweg de meeste gevallen merk je niksnoppesnada van de innesteling. Ook merk je doorgaans niks van de eisprong zelf. Vaak is het de laatste groeispurt van je follikel die je voelt waarna na een aantal dagen pas je eisprong plaatsvindt waar je ook niks van voelt.

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja zeg t maar..
    Heb niks gemerkt vd innesteling...
    Heb gister op 10dpo n n super pijnlijke felle steek gehad
    in m'n baarmoeder/vagina.
    ALS het al iets geweest is.. wat ik niet denk..
    Dat is het dus ook pas 10dpo...
    Maar deze periode gaan we ook allenaal op elk krampje en pijntje letten.
    We willen zo graag he!

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Sommige bevruchte eitjes zijn nou eenmaal langer onderweg en zwerven wat langer rond om een goed plekje te vinden..

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Tevens is de innesteling niet iets wat van het ene op het andere moment gebeurt, het is een proces dat meerdere dagen in beslag neemt. Je kunt dus nooit precies aanwijzen op welk moment de innesteling was.

De meeste vrouwen merken er helemaal niets van. En een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor.

6. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Dankje ik was naar dit antwoord op zoek! Ik had 3 dagen geleden iets gevoeld wat een innesteling zou kunnen zijn! Ik denk dan moet ik 2 dagen er na misschien kunnen testen maar als zo een proces paar dagen kan duren wil het dus nog helemaal niet zeggen dat je 2 dagen na innesteling al positief kan testen!!! Sorry dat ik zo kom inbreken hoor! Vind het een heel interessant topic.

7. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik had 5/6 dagen na de eisprong dat ik 1,5 dag heel beroerd was
    Toen dachten ik nog zou dat door een innesteling kunnen komen?
    Lage weerstand ect daardoor
    Mijn man grapte ook nog miss ben je wel zwanger.. dat kan nog niet zei ik toen

Maar vanochtend positief getest

Deel Deze Pagina