Wanneer hcg weg na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door water27, 27 apr 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
  2. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    @water27 hi water! Ik heb vandaag bloed laten prikken. Morgen samen met mn meiden een nachtje logeren bij mn schoonouders en dan hopelijk vrijdag de uitslag van het bloed (HCG/B12). Zie helaas nog steeds een 2e streepje op de testen :(
    Neemt wel af...maar nog steeds duidelijk aanwezig. Wil zo graag verder....
    Hoe is het met jou?

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

@water27 hoi water!
    Hier gaat alles goed. Momenteel op dag 17 (vanaf begin van de miskraam) en nog geen ei te ontdekken. Ovulatietesten blijven negatief en ook nog geen vruchtbaar slijm.
    Vanmorgen had ik ook een kramp zoals mn menstruatie begint dus misschien wel helemaal geen eisprong in aantocht. Maar goed, zelfs een menstruatie is welkom want dan weet ik dat m'n baarmoeder zich hersteld heeft en dan misschien volgende cyclus wel weer een ei. Ik verwacht ook maar niks, maar ik ben wel benieuwd wanneer ik weer vruchtbaar ben, vandaar de testen. Ik wil zo graag snel weer terug zwanger zijn. Hebben jullie dat ook? Hoe is het met jou water?

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Spannend @Nikki15 hopelijk komt er een goede uitslag! Laat je weten wat de uitslag is? Wat fijn dat je testen wel af nemen. Veel plezier bij je schoonouders.

@rianne2985 misschien komt er juist nu een eisprong? Ik zou nu ook blij zijn met een menstruatie hoor. dan weet je dat je lichaam het oppakt.

Hier nog steeds bruin verlies en hoge temp. Ook m'n test was bog super duidelijk helaas.. denk dat t bij mij wel even duurt allemaal :(
    Frustrerende is dat je er zelf niks aan kan doen.

Hebben jullie normaal een cyclus van 28 dagen?

5. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    @water27 heb je t ziekenhuis al wel gebeld? Mij werd verteld dat als ik verhoging kreeg gelijk moest bellen! Doe dat maar meid, dan weet je zeker dat je geen infectie oid hebt! Zorg goed voor jezelf!

@rianne2985 hier ook nog steeds aan het wachten....zowel op ei of op menstruatie. Ik test alleen via zwangerschapstesten om te zien of HCG afneemt. Testen worden steeds lichter, Maar het streepje is er nog 'helaas'.
    Vandaar dat ik geen ovu testen doe, Zijn niet representatief.
    Heb wel bloed laten prikken, hopelijk morgen de uitslag! En dan volgende week nog maar eens laten prikken op HCG

6. rianne2985

Vanmiddag ook nog even weer een zwangerschapstest gedaan om te kijken of mn tuurstreepje die ik vorige week nog had na de miskraam al weg was maar helaas, er staat nog steeds een tuurstreepje. Echt heel licht, maar ik zie hem nog steeds. Zo'n streepje die je bij een naderende zwangerschap hoopt te zien, maar nu wil ik hem juist niet zien!!

Mijn ovulatietesten lijken daarentegen wel wat op te lopen en ik heb sinds vanochtend ook wat vruchtbaar slijm gespot, dus er is wel iets gaande.
    Ik heb trouwens al wel een paar dagen knallende koppijn :( zal ook wel met de hormonensoep te maken hebben wat allemaal weer in balans moet komen... 20170505_195931-2.jpg

7. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Die hoofdpijn herken ik maar al te goed @rianne2985. Ik heb er ook al dagen last van :(.
    Vandaag ziekenhuis gesproken. Belde voor 'Na controle'. Weefsel zag er 'goed' uit, gewoon miskraam weefsel. Geen gekke dingen. Dus dat is fijn. Ik heb aangegeven dat ik toch graag ook een fysieke nacontrole wil en dat was geen probleem....begreep ze helemaal (stom toch dat je daar dan zelf om moet vragen?!). Nu mag ik dinsdag voor een echo, ben benieuwd of ze kan zien of er wellicht iets van een eisprong nadert....

8. rianne2985

Oh fijn dat je terecht kan. Ja jammer dat je tegenwoordig zelf overal om moet vragen he?! Hier ook hoor. Eigenlijk zouden ze dat zelf aan moeten bieden, zelfs al is het voor de patiënt alleen maar een extra geruststelling.
    Maar ja, stel je voor dat ze het te druk krijgen he...? Tenminste zo denk ik dat zij er zo over denken hoor.
    Hopelijk ziet je echo er "mooi" uit en kunnen ze ook alweer iets van een naderende eisprong zien.
    Ik denk dat mijn hcg net aan de 25 zit aangezien de test net positief aangeeft. Maar ja dat had ik dus 24 april ook al, zo vreemd...?
    Maar ja toen ik zwanger was verdubbelde mn hcg ook niet netjes iedere 2 dagen dus wellicht halveert het ook niet goed elke 2 dagen en gaat het bij mij gewoon langzamer, zucht....wil zo graag verder....

9. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Gisteren zou normaliter mijn eisprong hebben plaatsgevonden als ik uitga van eerste dag curettage en dan een cyclus van 28dg....pffff, en ik voel ook echt van alles! Zou normaliter durven zweren dat ik ook een eisprong heb gehad! Ik voel dat altijd heel goed. Maar verstand en gevoel zeggen iets anders, want mijn zw.testen zijn nog te duidelijk en dus is een eisprong onmogelijk. Gek word ik hier van o_O
    @rianne2985

10. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ik krijg de test helaas niet geupload
    Overigens zie je de streep op de Etos 2v5 wel goed, maar op die van de Action nauwelijks nog

11. rianne2985

ja dat heb ik dus ook. op de action niks meer te zien maar op dit merk test dus wel...het streepje lijkt wel meer grijs dan roze trouwens, maar verschijnt wel binnen 10 minuten o_O
    Vervelend he @Nikki15 dat je van alles denkt te voelen en dat dat allemaal zo tegenstrijdig is...
    Ik zou normaal ook m'n eisprong rond deze tijd moeten hebben. Ik heb wel wat vruchtbaar slijm maar dat is echt heel weinig in tegenstelling tot normaal, dan is mn onderbroek soms helemaal nat. Nu moet ik echt mn best doen om er wat uit te krijgen na wat kegel oefeningen. Ik heb maar weer even 50 goedkope ovulatietesten online gekocht want ik denk dat het nog wel even gaat duren allemaal. We kunnen helaas niet anders dan afwachten he?

12. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Kennelijk zijn de Action testen minder gevoelig @rianne2985.
    Ik Ben iig heel benieuwd naar de HCG uitslag maandag en de echo dinsdag!!!

13. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
  14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi, ja gaat goed. Ben druk geweest met werk en m'n zoontje dus even geen tijd gehad.

Net een test gedaan en deze lijkt iets lichter dan de vorige (nog wel heel duidelijk zichtbaar) dus denk dat t nu de goede kant op gaat.
    M'n temp was voor t eerst een voor-eisprong-temp. Dat zegt niks maar was blij deze weer even te zien. Elke dag nog wel spotting hier.
    Hoe is het bij jullie?

15. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Fijn je weer te zien @water27. Maakte me zorgen toen je zei dat je verhoging had.

Hier een heel weekend (3dagen) buikkrampen gehad (precies 2 weken na de curettage). Net zoals ik altijd heb tijdens mijn ei...dus twijfel echt enorm of ik een eisprong heb gehad. Weet ook niet of dat überhaupt kan want ik heb net de huisarts gesproken, B12 en vitamine D was goed (fijn!) en de HCG was 2 weken na de curettage (nog) 109. wat volgens het net overeenkomt met een zwangerschap van 3/4 weken. Moest het morgen ook met de Gyn bespreken en hij gaf aan dat ik ieder moment vd dag mag langskomen en dat ze het ter plekke in de praktijk kunne prikken...heel fijn zo'n meelevende huisarts!
    Nu hopen dat de Gyn morgen ook niks geks ziet en misschien al kan zien of mijn ei eraan komt of toch indd dit weekend was....

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

wat fijn dat alles goed was! En dat je ter plekken kunt komen om te prikken. Is 109 niet veel nog? Ik dacht altijd dat 3/4 weken zwangerschap net 25 zou zijn wat net aan op een zwangerschapstest zou kunnen zien? Misschien moet ik ook maar eens naar de huisarts. Over vier weken pas controle bij gyn.

17. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Dit is wat ik overal op het internet tegen kom:
    Zwangerschapsduur

Hoeveelheid HCG in IU/L

Niet zwanger Minder dan 5

3 weken / 21 dagen Tussen 1 en 5

4 weken / 28 dagen Tussen 5 en 427

Nu hopen dat de Gyn me morgen nog meer kan vertellen! Huisarts vond het ook nog wel veel indd

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Oh als het tot 427 kan dan is het wel netjes. Ik ben nou ook wel nieuwsgierig wat het bij mij zal zijn.

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    @rianne2985 lopen je ovulatietesten al op?
    Ik voel ook krampjes aan een kant maar gezien m'n zwangerschapstest kan dit onmogelijk van een eisprong zijn. Vandaag hele dag geen spotting gehad. Hopelijk morgen ook dan 2 weken na curettage.

Vind het wel bizar hoor. Eerst hoop je die streepjes te zien op je zwangerschapstest en nu hoop je dat ze aflopen.. hebben jullie dat ook?

20. rianne2985

#40 rianne2985, 8 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2017
    @water27 dat herken ik wel hoor, je wilt gewoon verder, maar zolang je testen niet negatief zijn kun je niet verder. Ik had vandaag waarschijnlijk een positieve ovulatietest. Waarschijnlijk want ik heb nu een merk gebruikt die ik niet ken en die geeft pas een positief resultaat bij 40mlU/ml. Hij was wel donker maar nog niet zo donker als de controlestreep. Voor 6-5 zag ik alleen maar het controlestreepje. Teststreep was bijna niet te zien. Maar nu zijn mn testen op dus nu het is gokken wanneer hij zal springen. Heb wel online weer dipsticks besteld maar die heb waarschijnlijk pas woensdag binnen. Wel al 2 dagen ovulatiepijn dus er is wel wat gaande. Ik temperatuur ook dus we zullen zien wanneer hij gesprongen is.

20170508_124512-1.jpg

Hoe is het nu met jou @water27?

En hoe is het met jou @Missbrouwer?

Deel Deze Pagina