@Nikki. Thx... Waar zit jij nu precies in je cyclus? @Jazz. vreemd dat jullie wel alweer mochten gaan beginnen... was er bij jou ook alweer een eitje te zien? ja het voelt echt niet lekker om te wachten. Ik ben eigenlijk aan het denken om te vragen of ik deze week voor nog een echo vlak voor mijn eventuele eisprong zou mogen komen. Wie weet is het bloed dan toch wel weg en mogen me toch proberen. Weet alleen nog niet of ik dat wel durf te vragen ( extra echo bedoel ik dus)...
@julia80 volgens mij heeft de vk niet gekeken of er een eitje te zien was. Maar lijkt me ook sterk, want ik had de echo maar 3 dagen na de miskraam. Dus kan me niet voorstellen dat er dan al een eitje te zien zou zijn. Na hoeveel dagen heb jij de controle echo gehad? En had jij toen nog bloedverlies? Tijdens de echo had ik nog wel bloedverlies, de vk schatte in dat dat nog een week zou blijven duren en dat het dan wel schoon zou zijn. Maar ik zou als ik jou was gewoon om een echo vragen! Proberen kan altijd toch?
Geen idee Julia... ik doe geen ovu.testen oid, dus weet het niet. We maken het maar gewoon extra vaak gezellig Gewoon vragen om een extra echo hoor. Heb ik toen ook gedaan en was geen enkel probleem. Gewoon aangeven dat je je niet prettig voelt en dat je erg geen goed gevoel bij hebt. Hou je ons op de hoogte?! Dikke digiknuffel
Hi dames, hoe gaat het met jullie? Hier officieel klaar ben bloeden en spotting sinds twee dagen. Nog een tuurstreepje op een hele gevoelige zwangerschapstest, dus ik durf ook weer vooruit te kijken. Ga volgende week m'n temperatuur en ovutesten weer oppakken. Het is nu bijna 3 weken na curettage. Kreeg gister een brief van het ziekenhuis. 9 juni heb ik controle afspraak. Nu vraag ik me af of dit alleen een gesprek is of ook een echo. Ik hoop wel op een echo want die heb ik nog helemaal niet gehad na de curettage. Lijkt me fijn om te zien of m'n baarmoeder helemaal schoon is.
@Jazz en @Nikki15. thx voor jullie reacties. spannend bij jullie dus wanneer er weer zich een nieuwe kans aandient. hopelijk snel! ja ik ga denk ik in de loop van de week maar even bellen. ze had ook gezegd dat ik altijd mocht bellen als k ongerust was. nou was ik dat niet echt alleen heb ik nu sinds gister ook nog buikpijn, dus misschien is dat toch sowieso een reden al om te gaan bellen. we zullen zien dames succes allemaal!
Hi @water27 fijn dat het gestopt is! Bij mij was het vloeien na 2 dagen al klaar maar de testen bleven positief tot 2,5week na de curettage. Dus nu kunnen wij ook weer vooruit kijken. Fijn dat je ziekenhuis al zelf een controle afspraak voorstelt, was bij mij niet nodig zeiden ze toen. Uiteindelijk wel gehad na 2 weken omdat ik dat zelf graag wilde, en kreeg toen ook indd een echo om te zien of alles er goed uitzag. Dus zou daar wel om vragen als blijkt dat je dat niet krijgt...maar verwacht van wel hoor!
@Nikki15 jazeker, wij zijn lekker aan het genieten in Spanje. Beperkt Internet dus ik kan niet op iedereen reageren. Vandaag een knalpositieve ovulatietest!! Dus we maken toch nog een kansje deze maand. Ik ben benieuwd!
Meen je niet...wat goed!!!! Wat fijn om te weten dat je toch een ei had deze ronde gelijk! Hopelijk blijft ie gelijk weer plakken! Wat zou dat fijn zeg! Ik heb echt geen idee wat hier wel/Niet gebeurd....ik wacht het maar af
Wat goed @rianne2985 ! Veel plezier Hier was het bloedverlies gisteren echt minimaal..maar vandaag ineens weer wat meer. Ook nog wat kleine stolseltjes verloren. Hopelijk was dat het laatste! Loop inmiddels al ruim 2 weken rond met inlegkruisjes en maandverband...mag van mij wel afgelopen zijn Morgen nog een telefonische afspraak met de vk..even afwachten wat zij zegt!
Ja ik was ook wel verbaasd, Had het niet meer verwacht deze ronde... echt 3 dagen super veel ovulatiepijn, was denk ik een heel groot follikel. Voelde hem goed zitten en met slapen deed het erg pijn. Nu heb ik geen pijn meer dus ik denk dat hij Is gesprongen. Zal het nu hopelijk morgen of overmorgen zien aan mijn temperatuur. @Jazz ik hoop ook dat alles nu weg is. 2 weken met maandverband en inlegkruisje is niks. @Nikki15 hopelijk krijg jij ook snel je ei! Ik duim voor jullie beiden!
Ja goed! Volgens haar klonk het alsof mijn lichaam alles zelf aan het opruimen is. Volgende week wil ze opnieuw telefonisch contact (omdat ik nog steeds wat vloei), maar als ik het zelf niet helemaal vertrouw mag ik langskomen voor een controle/echo. Dus even afwachten nog hoe het de komende dagen gaat. Maar...vandaag leek ik ineens wat vruchtbaar slijm te zien Beetje vermengd met nog wat bloed, dus lichtroze. Kan die combinatie?? Dus nog vloeien na de miskraam, maar ondertussen ook al wat vruchtbaar slijm hebben? Heeft het al zin om ovulatietesten te doen? Zwangerschapstesten geven nog wel een licht streepje. Tijdens mijn zwangerschap heb ik voor de gein wel eens een ovulatietest gedaan om te kijken of die inderdaad postief zou zijn zoals je vaak leest..maar dat was bij mij niet zo. @rianne2985 hopelijk stijgt je temperatuur snel! En dan niet van de zon natuurlijk
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En als je het niet vertrouwd gewoon een echo laten doen. Ik heb dat sowieso laten doen, wilde zekerheid en was benieuwd of ze iets kon zien qua ei-ontwikkeling. De wonderen zijn de wereld nog niet uit...maar in principe kan het niet volgens mij... Ik heb nog nooit ovu.testen gebruikt dus daar kan ik je geen advies over geven. @rianne2985 gebruikt ze wel
Hoe is het met jou @water27 ? Hier heb ik het vermoeden dat er gisteren/vandaag een ei is geweest. Maar dan ook echt vermoéden want mijn lichaam kan ik sinds de curettage niet meer volgen
J Ja je kunt zeker al vruchtbaar slijm hebben hoor. Dat ik ook vanaf dag 16 en op dag 29 mijn ei dus op dag 28 een positieve ovulatietest. Je kunt best beginnen hoor met testen zodat je hem niet mist. @Nikki15 ik hoop dat jouw ei ook Is geweest. Spannend weer!!
Kan dat ook als je nog vloeit dan? Jaaa ben benieuwd! Denk het wel...maar durf niks meer zeker te zeggen. Vandaag veel steken linksonder in mn buik, en gisteren gespannen borsten. Heb ik voorheen nooit gehad, alleen als ik zwanger was maar heb gelezen dat dat ook kan als je vruchtbaar/eisprong hebt. Dus we gaan het zien over een week of 2
Bedankt voor jullie reacties @Nikki15 en @rianne2985 ! Wat fijn dat jullie nu waarschijnlijk allebei jullie ei gehad hebben! Ik ga duimen voor jullie allebei Vandaag mijn eerste dag zonder ook maar 1 druppel bloedverlies! Ben blij! Toch weer een stapje vooruit
Lastig he.. hier ook. Had vruchtbaar slijm incl. Krampen maar toen had ik nog last van oud bloed en posi zwangerschapstest dus kan m'n eisprong niet geweest zijn. Nu voel ik helemaal niets geks meer maar m'n temp is nog steeds hoog.. Hmm heb vermoeden dat ik deze cyclus geen eisprong krijg. Hopelijk klopt jou vermoeden wel!