@water27 hopelijk voor jou dan snel een mooi ei óf je menstruatie, dan kun je hopelijk weer verder! Gister en vandaag heb ik toch een ovulatietest gedaan (na de reactie van @rianne2985) en ze lopen toch duidelijk op...maar ze zijn nog niet positief. Is dit betrouwbaar ondanks nog een licht streepje op de zwangerschapstest? Dus mijn zw.testen lopen af..en ondertusssn lopen de ov.testen op Foto toevoegen lukt alleen niet..bestand blijft ook na knippen van de foto te groot
Hier alsnog via een omweg een foto van de ovulatietesten (bovenste van gisteren, onderste 2 van vanochtend en vanavond)
he dames, wat fijn dat er alweer eisprongen zijn geweest! Geeft de burger moed he. last water dat je het niet precies weet he waar je zit. Jazz, ik had deze week ook bloederig slijm dus het kan wel idd je ei zijn dat eraan komt. Ik gister toch nog een echo gehad en super goed nieuws. Laatste oud bloed was nu weg, er zat een mega ei en gister dan ook al een (bijna) positieve test gehad. we hebben het maar gezellig gemaakt Als deze ronde niet lukt (en daar gaan we maar vanuit) dan ga ik weer clomid nemen.
Ohhh @julia80 wat fijn!!! Supergoed nieuws! Dus je mag het deze ronde gewoon proberen? Ik duim ook voor jou! Deze berichten geven mij in elk geval ook weer goede hoop!
ja klopt @Jazz, omdat het bloed nu weg was mochten we toch proberen. thx voor duimen! hoop dat jij ook snel een positieve test hebt.
Hoi meiden, Ik ben weer terug van een heerlijk weekje spanje. Heerlijk gehad, maar zo'n weekje was ook precies lang genoeg voor de eerste keer weg met ons meisje. Toch een hele uitdaging. @Jazz je testjes zien er mooi uit, hopelijk snel een positieve. Ik had idd ook dat mn zwangerschapstesten afliepen en m'n ovulatietesten opliepen. Maar duurde evengoed 3 weken voordat ik een positieve test te pakken had. @julia80 fijn dat jullie het toch mogen proberen!! Hier morgen 5dpo. Tot nu toe nog nergens last van. Verwacht ook niet dat het deze ronde meteen lukt. Daarom ben ik er vrij rustig onder, wil vrijdag mn eerste testje wagen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
@rianne2985 welkom terug! Ja een vakantie met een kleintje is toch een hele happening hè! Dat weet ik nog van vorig jaar. Dit jaar nog geen plannen, maar wie weet! Spannend hoor, alweer 5 dpo! Hier lopen de ovulatietesten vandaag weer wat af, maar net geen positieve test gezien. Misschien dat dat toch een restje hcg was. We zullen zien! Ik temp ook, dus als er een eisprong komt, zal ik het als het goed is wel merken. Maar laat mn lichaam maar even de tijd nemen voor een goed ei
@Jazz ja het kan dus even duren voordat je een positieve test te pakken hebt. Ik dacht halverwege ook al een positieve test te zien ontwikkelen maar helaas. Ik had nu wel een mega ei voor mn gevoel, voelde hem echt 3 dagen in de weg zitten. Toen de pijn weg was is ie gesprongen, dat liet mn temperatuur de volgende dag ook zien. Hopelijk voor jou ook een mooi ei!
Hi Rianne, welkom terug! Ik kan niet wachten tot wij weer lekker op vakantie gaan in juli. Hier vandaag al de hele dag het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Hele zware onderbuik en pijnlijke onderkant. Heb vorige week ook 3 dagen steken in Mn linkerschaamlip gehad...zo gek!? Wat fijn @julia80 dat jullie het toch gelijk weer mogen proberen! Goed nieuws.
Ik was er al bang voor, Maar hier zojuist vet ongesteld geworden...zo door mn broek heen. Toch geen ei gehad na de curettage. Wat wel gek is dat de gyn zei dat het zoals het er nu van binnen uitzag tot zeker wel week 6 zou duren voordat ik ongesteld zou worden. Maar ben het gewoon al precies na 4 weken! Cyclus loopt exact gelijk met hoe het daarvoor was....
Ah balen dat je geen ei hebt gehad. Aan de andere kant is het fijn dat je cyclus meteen weer de oude is, zoals het er nu uitziet. Wellicht heeft je lichaam het laatste restje toch vlug zelf opgeruimd of komt dat nu met je menstruatie mee. Hopelijk volgende maand een mooi ei voor jou!
Thanks....dat hoop ik dan ook maar. Ik voelde vanmorgen al dat ik ongesteld ging worden. Had een zware onderbuik en was pijnlijk. Kwam zo door mn broek heen....nog nooit gehad
Ik heb wel eens gelezen dat een eerste menstruatie na een miskraam heel heftig kan zijn qua bloeden, misschien is dat bij jou ook wel. Kan me voorstellen dat je er erg van schrikt, ineens zoveel.
@Nikki15 he bah balen zeg! enige fijne is dat je nu iig een soort van ijkpunt weer hebt en weet waar je in je cyclus zit. had je altijd een regelmatige cyclus? @rianne2985 ben je een vroegtester...? spannend hoor hier zat ik even in de rats; do echo gehad en follikel van 24 mm. ik heb vanaf do middag ovutesten gedaan maar er kwam steeds maar geen knaller. en toen ineens dacht ik ws is mijn lh piek op woensdag al geweest en die dag heb ik (stom genoeg) nog geen ovutest gedaan. do om 12 uur was mijn ei dus te zien, om 21 uur hebben we het gezellig gemaakt. hopelijk is ie niet al te snel gesprongen na 12-en dus
@julia80 bij beide zwangerschappen heb ik op 9dpo licht positief getest. Dat zou aanstaande donderdag zijn. Ik probeer nu te wachten tot vrijdag of zaterdag. Maar of dat lukt... Ja het kan hoor dat je je piek een dag voor de echo hebt gehad? Voel je de follikel ook goed, of niet? Ik voel hem altijd wel 3 dagen van tevoren al, maar deze follikel leek wel een struisvogelei haha, man wat had ik daar een last van. Opgelucht dat hij uiteindelijk gesprongen was.
Hier is de ongesteldheid alweer voorbij, zo heftig snel als het kwam, zo snel is het alweer weg. slechts 2 dagen...zo bizar @rianne2985 spannend hoor...nog even volhouden en dan kan je weer testen. Lijkt me zo vreemd
Hi dames, hoe gaat het met jullie? Hier ook ongesteld geworden (denk ik). Dacht gister neee.. alweer spotting hoelang gaat dit nog duren. Maar het was het begin van een nieuwe cyclus. Sinds vandaag is het weer rood verlies. M'n temperatuur is nu ook wat lager. 9 juni staat er nog een controle afspraak maar als dit echt m'n menstruatie is dan hoeft dat waarschijnlijk niet meer. Heb nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad, altijd langer 30 tot 50 dagen dus vandaar dat ik er een beetje aan twijfel.
Ik herken dat twijfel gevoel. Lees nu ineens ook overal over een ovulatiebloeding? Had ik werkelijk nog nooit van gehoord! Mss is dat het wel geweest bij mij en bij jou? Wie zal het zeggen...
Hoeveel dagen heb jij het nu al? Ik nu 1 dag en het wordt heel langzaam meer. Heb voor de rest ook geen afscheiding of eisprong gevoel. Denk al meer dat dit m'n menstruatie wel moet zijn.
Wat apart dat het je menstruatie al zo snel voorbij is @Nikki15! Ovulatiebloeding heb ik geen ervaring mee, maar wel eens iets over gelezen. Wie weet! @water27 misschien na de miskraam een wat kortere cyclus..zou op zich wel fijn zijn? Ben benieuwd! Ik krijg morgen een controle echo. Op zich wel fijn, al is mn gevoel wel dat alles schoon is. Inmiddels al een week geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Zou een verloskundige ook al kunnen zien of er een ei onderweg is?