Wanneer hcg weg na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door water27, 27 apr 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Geen idee of een VK dat kan zien. Een gyn wel!

2. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Het begon zondag einde dag (16.30) Met heftig rood verlies en maandag hele dag (bruin verlies) en toen klaar! Dus in feite zelfs maar 1,5dag...
    Ik had don/vr/za wat slijm en zaterdagavond na het vrijen wat lichtroze bij het afvegen.

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Vandaag een controle echo gehad, alles was gelukkig goed. Baarmoeder helemaal schoon, de echoscopiste zag alweer baarmoederslijmvlies zitten.
    Toen ik vroeg of ze kon zien of er al een eitje onderweg was, moest ze even zoeken..maar ja hoor! Een follikel van 18,5 mm. Dus deze zou binnen een paar dagen moeten springen. Yes!

Volgens mij heeft ze ook nog het baarmoederslijmvlies opgemeten, maar daar zij ze verder niks over. Ik ben er ook vergeten naar te vragen, maar ik neem aan dat als de dikte niet goed was, ze er wel iets over gezegd zou hebben..

Nikki15 vindt dit leuk.
  4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Spamnend @Jazz!! Hopelijk een mooi ei over een paar dagen. Je zou na je eisprong tarwekiemolie kunnen nemen, die zorgt er ook voor dat je baarmoederslijmvlies wat dikker wordt mocht die ( nu nog ) te dun zijn. Misschien morgen even bellen om te vragen of ze het genoteerd hebben?
    En anders gewoon op goed geluk proberen. Het is al fijn dat er weer een ei onderweg is toch?!
    Ik heb ook geen idee hoe bij mij mijn baarmoederslijmvlies er aan toe is hoor. Ook maar op goed geluk.

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

@rianne2985 ja super fijn! Had het eigenlijk nog niet echt verwacht zo snel...heb nog steeds geen negatieve zwangerschapstest gezien! Maar blijkbaar is alles al weer op gang gekomen ;)

Maak me zelf eigenlijk geen zorgen over het baarmoederslijmvlies..zag het zelf duidelijk zitten. Dus dan moet het toch minimaal een paar mm zijn lijkt mij!

Wanneer wil je een testje gaan doen? Kun je je nog inhouden? :D

6. rianne2985

@Jazz ja dat had ik dus ook heel lang, die positieve zwangerschapstest maar toch had ik dus ruim een halve week later een positieve ovulatietest dus het kan wel!

Ik wil morgen een eerste testje wagen, dan 9dpo. Maar verwacht er niks van hoor. Nog hartstikke vroeg maar toch al 2x positief getest bij de andere zwangerschappen dus probeer het gewoon. Indien de test negatief is dan zaterdag of zondag maar weer proberen. Zondag is mn nod.
    Ik ben wel relaxt erover, want vind een menstruatie ook niet erg dus dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Beide is goed, al zou het super leuk zijn als het meteen alweer raak is natuurlijk. We zullen zien! ;)

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Nou succes dan morgen @rianne2985 !!
    Laat je het even weten? Ik duim!! ;)

8. rianne2985

Helaas een negatieve test. Overmorgen nog eens proberen. Als hij dan nog negatief is, gaat het hem deze ronde niet worden ;)

9. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Jammer Rianne :(
    Maar we blijven duimen draaien.
    Hier het vermoeden dat de bloeding toch een ovulatiebloeding was (had er nog nooit eerder van gehoord) maar dat weten we over een of 2 pas zeker

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Jammer @rianne2985! Maar het is nog vroeg! Hopelijk over een paar dagen alsnog een positieve test ;)

@Nikki15 misschien dat door de miskraam alles nog extra goed doorbloed is, waardoor je een ovulatiebloeding krijgt. Ik weet ook niet hoe dat werkt :p

Nikki15 vindt dit leuk.
  11. rianne2985

Vraag me niet waarom maar heb net nog een testje gedaan, plus een ovulatietest. Nu zag ik wel binnen de afleestijd een streepje!! Zien jullie hem ook? De bovenste is de ovulatietest en de onderste de zwangerschapstest. Ook nog even in negatief gezet. Pfff sta te shaken!

20170525_115023-1.jpg 2017-05-25 11.52.36.jpg

12. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Rianne ik zie ook wel wat, ben je niet bang dat het rest hcg van je mk is?

13. rianne2985

Nee want ik heb tussendoor een witte test gehad en vanmorgen vroeg ook nog. Dus kan niet van de mk zijn. Hopelijk loopt hij mooi op de komende dagen.

Nikki15 vindt dit leuk.
  14. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ja ik hoop het ook voor jou!! Succes met wachten

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

16. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Alleen bij het negatief denk ik iets te zien @rianne2985 wat super spannend!!! Over 3 dagen nog eens testen!

17. rianne2985

Nou een temperatuurskeldering hier dus denk dat ik toch ongesteld ga worden vandaag of morgen, jammer...:confused:

18. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ah nee wat jammer! Temperaturen zegt me niks...mss dat je toch morgen een echt duidelijke positieve test in handen hebt?!

19. rianne2985

Ik zeg nooit nooit maar dan moet er wel een wonder geschieden haha. We zullen zien, een menstruatie vind ik ook niet erg. Dan is alles ten minste weer gereset daarbinnen.

20. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ik snap je hoor. Ik heb dat nu ook heel sterk.
    Na die bloeding vorige week weet ik niet of het nu mijn eerste menstruatie was of toch niet...denk het haast van niet. Maar ja....dat weten we pas over een paar weken. Dan kunnen we écht verder

Deel Deze Pagina