Wanneer hcg weg na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door water27, 27 apr 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    @Jazz: fijn een positieve ovutest! Nu broeden maar :p

@Nikki15 . Jeetje wat verwarrend. Ik ben zelf ook na 8 dagen al ongesteld geworden misschien toch door mk alles nog wat ontrgelt?

@rianne2985. Wat jammer zeg toch niet raak, hopelijk snel wel een mooie duidelijke test!

Hier heftige week gehad vorige week; mijn man had acute blindedarmontsteking en heeft vijf dagen in het zks gelegen. Was best spannend af en toe en pittig alles alleen doen met 2 kids. nu is hij weer thuis en knapt hij langzaam op gelukkig. Ik helaas dus al ongesteld geworden. Vanmiddag terug voor uitgangsecho, hopelijk krijg ik dan clomid mee. Gyn had wel al aan telefoon gezegd dat ze normaal na koorts van de man 3 mnd niet behandelen… :mad: maar als ik clomid wilde nemen dat het wel mocht (als echo goed is) maar kansen klein zijn. Kan er ook nog wel bij…

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Oh wat vervelend julia, pittig zo alleen met 2 en kids en dan nog de tegenslag dat ze misschien niet willen behandelen 3 maanden. Is dat omdat de zaad kwaliteit van mannen na koorts 3 maanden nodig heeft om weer van goede kwaliteit te worden? Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten zeg :(

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Pff wat ontzettend vervelend @julia80 !

Hopelijk is je man weer snel opgeknapt! Het ís al niet leuk, als je daardoor ook nog 3 maanden minder kans hebt is helemaal balen!

4. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Jeetje wat naar zeg, en heftig voor jullie! Maar wat vet alen dat je nu 3 maanden moet wachten zeg, niet tof!

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Ahh thx dames, heel lief!
    Hoe gaat het bij jullie nu?
    Ik mocht helaas nog niet aan de clomid ivm restje hcg in bloed en cyste. Volgende week weer terug.

6. rianne2985

@julia80 ah balen dat je nog niet mag beginnen, hopelijk over een week beter nieuws.

Hier is mn menstruatie op zn eind. Nu maar weer wachten op mn ei. Ben weer aan de teunisbloemolie voor hopelijk weer een vroege eisprong en straks na mn eisprong aan de tarwekiemolie. Die combi heeft nu 2x tot een zwangerschap geleid, hopelijk werkt het nu ook weer. Oh ja en spermavriendelijk glijmiddel. Als we vaker rondom de eisprong vrijen is het spontane er soms af en wordt ik wat moeilijker vochtig. En aangezien normaal glijmiddel niet goed is voor de zaadjes gebruiken we dat spul ;)

Gebruiken jullie trouwens ook "hulpmiddelen"/supplementen m.b.t. zwanger worden?

7. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Hi Rianne, wanneer verwacht je dat je NOD nu zal zijn?
    Ik gebruik geen supplementen oid. ben tot nu toe altijd vrij snel zwanger geraakt en hoop maar dat dat nu weer zal zijn. Merk wel dat ik wat 'vrij' moe begin te worden :( dus misschien de volgende ronde wel met ovutesten. Daar wilde we eigenlijk niet aan de komende 2 maanden...we zien wel dus.
    Inmiddels voor mezelf wel overtuigd dat de bloeding mijn menstruatie is geweest. Ondanks dat ik vaak nog misselijk ben en gevoelige borsten heb. Gisteren even een vroege test gedaan, dus een ovulatiebloeding en eventuele zwangerschap kan het dus ook niet zijn geweest.
    Baal er flink van dat mijn lichaam me zo in de maling neemt, en me van alles laat voelen wat ik niet herken of met een eventuele zwangerschap kan koppelen. Dus voor nu mijn NOD maar op 4 weken na de bloeding gezet en dan zien we wel...18 juni

8. rianne2985

@Nikki15 wat rot dat je lichaam je zo voor de gek kan houden :(
    Wel fijn dat je alle keren zo snel zwanger bent geworden. Dat "vrij-moe" herken ik soms wel een beetje. Ik denk dat veel vrouwen die zwanger proberen te raken dat wel herkennen hoor. Het zou veel leuker zijn als het spontaan blijft maar ja, je wilt toch je kansen maximaal benutten he?! Wij beginnen met om de dag vrijen als ik vruchtbaar slijm spot en op de dag van de positieve test en de dag daarop. En dan is het weer afwachten en zijn we het vrijen voor de rest van de cyclus wel weer beu ;)

Mijn NOD zal tussen 23-26 juni zijn.

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik herken het ook wel een beetje hoor..ene ronde meer dan de andere keer.

@Nikki15 dan is het wel een rare menstruatie geweest! Hopelijk was dat een soort reset geweest, en is je cyclus vanaf nu weer als voorheen.

@julia80 hoe is het nu met je man?

Ik zit nu op 5dpo..afwachten maar!

Hopelijk mogen we snel allemaal een gezond kindje verwachten!

10. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
  11. rianne2985

Hoi hoi hier aan het wachten op mn ei, die verwacht ik een dezer dagen. Ovulatietesten lopen op en weer af, maar nog geen positieve test gehad. Steeds nèt niet zeg maar. Vreemd hoor. Heb wel vruchtbaar slijm gehad de afgelopen dagen, maar dat neemt nu ook weer af. We blijven voor de zekerheid nog maar even doortesten en klussen ;)

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hier is mijn menstruatie net weer voorbij. Dus op naar het volgende ei ;)

Dit was mijn eerste menstruatie na mijn miskraam, en begon al 7 dagen na mijn eisprong. Het was ook wat zwaarder dan normaal, meer stolsels etc.
    Hopelijk was dit een grote schoonmaak :p

Hoe is het met jou @Nikki15 ?

13. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Fijn te horen dat iedereen weer op zoek is naar haar ei :)
    hier was ik er echt even helemaal klaar mee :( kon het niet opbrengen om te blijven klussen. Dus op goed geluk op volhardende zwemmers :cool:
    Heb sinds \paar dagen weer lat van stekende buikpijn en gevoelige borsten. Was de vorige keer signalen van een zwangerschap. Nu betwijfel ik het aangezien we iet heel fanatiek hebben geklust, en ook omdat ik sinds de curettage af-en-aan buikpijn en gevoelige borsten heb. Kortom, geen pijl op te trekken dus!

14. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    hoi dames! leuk om weer even een update te horen van iedereen. Lastig @rianne2985
    @Jazz, nou hopelijk idd was dit idd die grote schoonmaak!
    En @Rianne29 en jazz hopelijk snel een positieve ovu-test!
    hier gaat het wat zwanger worden betreft minder lekker. Sowieso is de vraag in hoeverre mijn man's semen is aangetast agv de koorts die hij heeft gehad (volgens gyn kan die drie mnd verslechterd zijn) maar daarnaast heb ik nog 2 echo's gehad waarop nog steeds wat restweefsel tezien is! (de vorige gyn die nog in opleiding was heeft dus verkeerd beoordeeld grrr) PLan is nu om tot begin juli af te wachten en te hopen dat een ms het laatste restje meeneemt. ze wil eigenlijk nu niks actiefs (curettage, tabletten) ondernemen. ondertussen groeit er volgens de echo op dit moment geen ei en vraag ik me dus ook af hoe groot kans op een natuurlijke ms is. Ik ga donderdag eens een acupuncturist bezoeken en kijken of dat soelaas biedt. we wachten intussen geduldig af...

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

@julia80 wat vervelend zeg!! Het is allemaal al rot genoeg als je een miskraam krijgt, maar als je dan ook nog dit soort tegenslagen krijgt is al helemaal vervelend :(

Hopelijk is alles snel weer schoon en kunnen jullie verder!

16. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    thx @Jazz voor je attente reactie! Hoe gaat het nu bij jou? Heb je inmiddels al weer een eisprong gehad?
    @rianne2985: jij zit denk ik inmiddels na eisprong? hoeveel dpo? spannend!
    en @Nikki15 :waar ziet jij nu in je cyclus?
    nou hier toch goed nieuws: vorige week donderdag naar de acupuncturist voor het eerst geweest en meteen dag erna voelde ik het eerste vruchtbare slijm, gister al een positieve ovutest! het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik ben erg tevreden :p

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik had gisteren ook een postieve ovulatietest! Dus we lopen nu precies gelijk :D

Gelukkig dat het bij jou weer op gang is gekomen! Misschien dat de acupunctuur net het laatste zetje gaf...of het was gewoon toeval :) Nu op naar een positieve zwangerschapstest :thumup:

18. rianne2985

Ja ik zit vandaag rond 8dpo. Dacht eerst wat verder te zijn ( 9/10dpo ) en heb gisteren een tuurstreepje gezien op een clearblue plustest, maar daar hoor ik veel negatieve verhalen over. Durf er dus niet vanuit te gaan. Van het weekend nog maar eens testen. Heb nog 3 normale actiontesten liggen en wil misschien morgen een predictor early doen. Spannend weer!

19. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    @Jazz: hihi wat toevallig! nou ben benieuwd voor ons beiden:D
    @rianne2985: superspannend joh, hou ons op de hoogte!

20. rianne2985

Zojuist deze test in handen op 9dpo whaaaa!!! Zo spannend weer! Hopelijk een plakbeeb!!! Zo blij maar ook zo bang...

Bijgevoegde bestanden:

Nikki15 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina