Hallo, afgelopen donderdag slecht nieuws gehad, zou 10 weken zwanger moeten zijn maar waarschijnlijk kort na de tweede echo(6weken) is mijn baby gestopt met groeien en het hartje is gestopt. Nu heb ik cytotec pillen mee gekregen, a.s. dinsdag breng ik ze in om de 3 uur. Nu heb ik sinds gisteren avond steeds lopen lezen wat mensen doen met het vruchtje dat er uit komt. Aan de ene kant wil ik het niet zien (te pijnlijk) maar aan de andere kant wil ik het niet door de wc spoelen, lijkt me ook zeer pijnlijk. Wat raden jullie aan? Of wat hebben jullie gedaan. Ben nu ook zo bang dat het op mijn werk gebeurd 1 deze dagen (als het toch vanzelf op gang komt) daar heb ik niet de mogelijkheid om het op te vangen. Loop mezelf eigenlijk een beetje gek te maken, en ik zie zo tegen dinsdag op!
He meid, Allereerst, wat erg voor je! Ik zou me niet al teveel zorgen maken. Een vruchtje van 6 weken is nog kleiner dan een doperwt. het is niet zo dat je echt een minimensje ziet ofzo. Waarschijnlijk zie je het niet eens en verdwijnt het tussen de stolsels die je verliest. Je hebt wel kans dat je het vruchtzakje ziet. Dat kan best al groot zijn (althans dat was het bij mij bij 6 weken). Heel veel succes de komende dagen! Ik hoop dat je lichaam het met wat geluk voor dinsdag afstoot zonder die k*tpillen, want dat is echt rotzooi. Sterkte!
Hey hey, Ik heb het de eerste keer wel opgevangen was toen ook rond de 6 weken en dit heb ik later doorgespoeld.. Ik heb het enkel gedaan omdat ik wilde weten hoe het eruit zag om zo te weten dat het echt eruit was zeg maar.. Het komt idd met veel stolsels en dan moet je het maar net zien, maar bij de eerste keer voelde ik het aankomen.. Hopelijk stoot je lichaam het zelf af.. Heel veel sterkte!
Hey, bedankt voor de reacties, ik kwam net van onder de douche en heb het idee dat ik hele lichte menstruatiekrampjes voel. Moet zo gaan werken ( horeca, pasen, yay, dubbelgevoel) heb maar een maandverband aangedaan voor de zekerheid. Zat ook nog te denken als het toch niet vanzelf komt dat ik het donderdag inbreng, ben dinsdag namelijk hele dag alleen, donderdag is mijn man thuis, dan heb ik tenminste wat steun en als er iets is iemand bij me. Als ik jullie reacties zo lees denk ik niet dat ik achterom ga kijken, hard gezegd, doorspoelen. Zal dit nooit vergeten maar wil verder, hoop dat het snel gebeurd is.. pff.. moest de gyn bellen als het gebeurd is dan ging hij controleren of alles eruit was.
Dat is een goed teken! (voor zover je in zo'n situatie van een goed teken kan spreken...) Het is altijd beter als je lijf het zelf afstoot. Vaak loopt je cyclus daarna ook weer soepeler door omdat je de natuur zijn gang hebt laten gaan. Bovendien gaf het me altijd wel een vreemd soort trots gevoel. Mijn lichaam verpestte het zelf, maar was dan ook wel weer zo aardig om het zelf voor me op te lossen Die pillen lopen niet weg zou ik denken. Dinsdag of donderdag maakt dan ook niet uit. En laten we hopen dat het helemaal niet nodig is! Nog een laatste tip: I've been there 9 times en ik zweer altijd bij Feminax. Daardoor kon ik altijd redelijk makkelijk doorwerken. Weet niet of je een drogist in de buurt hebt van je werk? Sterkte en succes meid! Liefs BB
Misschien is dat idd wel fijn ja dat er dan iemand bij je is! Het is niet hard hoor, iedereen doet het op zijn manier.. Werken zul je wel tegenaan hikken, had ik toen ook maar toch brengt het ook wel weer een prettige afleiding..
Ik heb het de 1e keer begraven in de tuin. Het vruchtje had de grootte van 6 weken en 4 dagen, maar zag toen eigenlijk alleen een vruchtzak. Heel veel sterkte!
Nog niets gebeurd vandaag maar wel dit lichte ongesteldheidsgevoel af en toe, zat me te bedenken dag ik rond deze periode ook ongesteld word. Hoop nog steeds dat het vanzelf gaat komen. Heb idd feminax nog gehaald, goeie tip! Als het niet vanzelf komt ga ik donderdag de pillen inbrengen. Mijn man is dan bij me, heb daar een beter gevoel bij. Nogmaals bedankt voor de reacties