Hallo allemaal, Gister (dinsdag) te horen gekregen dat het kindje niet leefde. Ik was toen 11 weken zwanger maar het vruchtje is nooit groter geworden als 8,5 week. Ik heb ervoor gekozen om met cyotec de miskraam op te wekken en wou deze vanavond (woensdag) gaan gebruiken. Nu werd ik vanochtend wakker met een flink ongesteld gevoel en ben ik al begonnen met bloedden. Al wel wat stolsels/dik slijm achtige rode substanties verloren. Ik heb al geprobeerd contact te leggen met de gynacoloog maar die kreeg ik nog niet te pakken. Ik weet niet goed of ik vanavond alsnog die pillen moet pakken of niet?? Ik moet morgen (donderdag) terug op controle en als het niet compleet is krijg ik een curretage. Kan het kwaad cyotec te gebruiken als je eventueel alles al verloren bent? Thx alvast
Het kan geen kwaad maar ik zou even afwachten. De kans op een complete miskraam is namelijk groter zonder dan met medicatie. Het kan best een paar dagen duren eer de mk compleet is. Ik zou het dus zeker even de tijd geven en niet donderdag al gaan curetteren. Een curettage is zeker niet zonder risico's, je kunt er Asherman van krijgen. Dan ben je nog veel verder van huis kan ik je vertellen. Sterkte. Suus
Ik zou ook even afwachten. Als het bloeden al begonnen is, is er grote kans dat het er allemaal wel vanzelf uit komt en lijkt mij persoonlijk prettiger dan met medicatie. Dan doet de natuur gewoon zijn werk.. Ik zou ook nog even wachten met curreteren zoals Suus al zegt. Sterkte met dit verlies
Ik zou inderdaad ook even afwachten. Je kan daarna altijd nog voor de cytotec gaan. Hoop het beste voor je!