Als ik die testen zo zie zou ik haast willen zeggen...uh niet? Ik ben ook geen deskundige op dat gebied dus ik zeg ook maar wat hoor, maar horen beide strepen niet even donker te zijn minimaal? Wat betreft de testen ga ik uit van precies op de helft. Dus van iets daarvoor tot iets daarna. Reken ik het nu goed dat jouw testen van na de helft zijn? Edit: oh wauw wacht, ik ging uit van je banner, maar zie nu ook je cyclus rijtje, poeh dat is even een hocuspocus rijtje hoor. Ik kan me inderdaad daarmee wel voorstellen dat je de weg kwijt bent. Zou ik ook zijn. Ik zou zelfs haast geneigd zijn, denk ik, om te blijven testen tot ik iets positiefs vind. Hoe denk jij over temperaturen?
hoe bedoel je na de helft. ik heb met deze testen 1 keer op de dag getest. en allemaal hetzelfde tijdstip. het kan zijn dat bv op dinsdag dat s´avonds de test wel dik positief was maar dat weet ik dus niet.
ja temperaturen is nu het probleem die is helemaal hocusspokus. me temp is wel hoog maar lijkt net een achtbaan. http://www.fertilityfriend.com/home/23d154/?i=3533302&
Ik durf er niets van te zeggen meid Ik heb 2 rondes ovutesten gedaan. Wanneer het positief was, was het ook echt een tikje donkerder dan de controlestreep. De helft zoeken gaat voor jou niet op, want daar heb je een cyclus van 28 a 30 voor nodig. Goh vervelend hoor, ik zou, als het mijn situatie was, toch op zoek gaan naar doktershulp om uit te vissen of er uberhaupt wel iets gebeurt daarbinnen en advies in winnen hoe ik dat vind. Ik heb zoveel geduld niet, zou er mezelf helemaal gek mee maken niet te weten waar ik aan toe ben.
ja ik loop al bij de gyn. maar die had deze cyclus geen tijd. maar heb al eerder ovu testen gebruikt en die was wel helemaal positief. en ik heb ook gewoon vruchtbaar slijm en eisprong steken gehad dus denk wel dat ie gewoon geweest is. xxx sky
als ik je testen zie zou ik zeggen de 23ste.. en dat indd de avond ervoor hij helemaal positef zou kunnen zijn geweest.. zo zag mijn testje de ochtend er ook uit toen in de nacht me eisprong vermoedelijk is geweest. ik heb ook niet echt een positiefe ovu test gehad maar hetzelfde als die van jou op de 23ste en mijn temp is daarna wel echt gestegen. zou dat kunnen kloppen met de steken die je hebt gevoelt? je temp kaartje is wel heel onduidelijk.. heb je wel steeds getempt rond dezelfde tijd? liefs xx
ik zou uitgaan van lh piek op 22 en 23 (meestal 2 dagen). Ei op 23e, heel misschien 24e (als je 's avonds hebt getest). Maar ik ben natuurlijk geen deskundige hoor, al heb ik er inmiddels veel over gelezen inmiddels. Succes!
Misschien toch ook 2 testen op één dag doen, heb ik ook een tijdje gedaan en toen kreeg ik een veel duidelijker resultaat. Succes ermee
thanx meiden.. ik heb s´ ochtends getest om een uur of 11. en ik temp altijd om half 7 s´ ochtends gelijk als ik wakker ben. we wachten het nog even af en kijken wat me temp gaat doen en we klussen natuurlijk gewoon door. xxx sky
Niet alle testen 'lezen' hetzelfde. Die ik had, moesten een even donker of donkerder streepje dan de controle streep hebben. Ik heb nog een rijtje in mijn albums ergens. Maar ik had die van KV. Als dit KV testen waren geweest zouden ze allemaal negatief zijn. De test die het meest posi lijkt is rond de 22ste- dan is je ei de 23ste geweest. Maar ik durf het niet te zeggen, mijne waren echt knaldonker op de posi dagen. Vergeet niet dat LH (in tegenstelling tot het zwangerschapshormoon hCG) altijd in je urine zit. Daarom mag je ook niet met ochtendurine testen- dat kan een vals (positief) beeld geven omdat de concentratie in je urine 's nachts toeneemt (LH synthetiseert zoals dat genoemd wordt). Heb je elke dag op dezelfde tijd getest met een middag/avond urine waarvoor je de laatste twee uur niet gedronken hebt? Het is een gedoe he! Ik had een lange LH piek (heb maar een ronde getest, want daarna was ik zwanger). Maar hij KAN heel kort zijn- het KAN dus zijn dat met een keer per dag testen, je hem gemist hebt. Gezien je onregelmatige cyclus durf ik het niet in te schatten. Ik zou wel doortesten als ik jou was denk ik.
volgens mij heb je nog geen ei gehad, je hebt volgens mij altijd wel een licht streepje omdat t hormoon altijd in lichte mate aanwezig is. ik had precies hetzelfde als jij, had ook vreselijk onregelmatige cyclussen na de pil , eerst 50 dagen toen weer 35 toen keer 60 dagen, heb toen ook geen ei gehad, de 4e ronde wel een ei en het streepje knalde echt enormmmmmmmmm van het testje af.... echt knalpaars!! en dat was op ummmm geloof dag 44!!! pas van mijn cyclus. heb ook hele rits van die dingen moeten gebruiken (sensitest) maar toen was het wel meteen raak!! dus gewoon doorgaan met die dingen, ook al zit je al heeel ver in je cyclus! bij mij heeft het geholpen zal kijken of ik nog foto ervan kan vinden succes liefs Muis
hier had ik dus nog GEEN ei gehad, al dacht ik 2 keer van wel (zie aan haakjes erachter IMAG0033-1.jpg picture by green_mickey - Photobucket
maaaaaaaaaaaaaaaar ik denk ik ga gewoon 1 keer net zolang door tot ik ongi wordt..... en ineensssssssss werd ie knalpaars....op dag 43 dus pas IMAG0037.jpg picture by green_mickey - Photobucket
Als je pas op dag 44 een positieve ovutest hebt, lijkt me bijna dat je een cyclus over hebt geslagen (44 min ongeveer 14 is 30, dat is een normale cyclus zeg maar). Het lijf kan raar doen na de pil, als ik sommige verhalen zo lees!! Ik zou dus doortesten!
Ik zeg de 22ste dat je een positieve test hebt gehad! Maar zou inderdaad ook meerdere keren per dag testen,heb je er wat meer overzicht over!!!! Succes ermee!!!! Liefs Brigitte
meiden jullie hadden gelijk! (niet allemaal) had vandaag alweer een donkere 2de streep nadat ie de afgelopen week steeds wit bleef! en me temp is nog steeds laag! 36.2 dus vandaag of morgen springt ie hoor! ga morgen nog een keertje testen en dan hup omhoog die temp! ik zal morgen wel een nieuwe foto plaatsen met de testen van vandaag en morgen. groetjes sky
@norwegian ik kan geen eisprong halen uit zowel je fotos als je temp... een posi test moet echt knallen, en dat doet ie minimaal 24 uur. tip: 2x per dag testen zodat je de piek zeker ziet (aankomen)! je moet zelf weten hoeveel geduld je hebt natuurlijk, maar ik zou het persoonlijk echt tijd vinden voor actie in de zin van cyclus-verkortende medicatie, bv clomid of (beter nog) puregon. want dit schiet niet op, en das echt niet leuk voor je.. trouwens, een gyn die de hele cyclus geen tijd heeft? ik wens je veel succes met ei vangen en zwanger worden! liefs
hejhej, ja ik weet zelf ook wel dat het beter is om medicatie te nemen. maar ik wacht af wat de plannen van de gyn zijn. ja mijn gyn was op vakantie en ze hadden teweinig mensen deze maand om me te helpen. nu is ze weer terug maarja te laat. me test van een uurtje geleden ja meiden hij komt er nu toch echt aan!! Bekijk bijlage 19110