Hallo allemaal, Ik ga deze ronde starten met Clomid op de derde cyclusdag, alleen weet ik niet zo goed vanaf wanneer ik moet rekenen en van het ziekenhuis werd ik vanmiddag niet veel wijzer, dus misschien kunnen jullie helpen... Ik heb tot afgelopen zondag 10 dagen primolut geslikt en nu sinds dinsdag een beetje bruin/roze verlies wat tot gisteren op te vangen was met een inlegkruisje. Vandaag is het al iets meer en dus maandverband gebruikt, ook sinds gisteravond helderrood. Maar het is dus niet enorm veel ofzo, is vandaag dan wel cyclusdag 1? De vrouw van het ziekenhuis had het over een doorbraakbloeding, maar heb geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen. En aangezien ik al een tijd niet ongesteld ben geweest en dáárvoor de pil heb geslikt, heb ik ook geen idee meer hoe het zou moeten zijn... Ik wil dit natuurlijk graag weten, zodat ik kan starten met Clomid en ik moet ook bellen voor een afspraak voor een echo op de 12de dag.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes!
Ik had net zoiets en had de eechte inlegkruisdag aangehouden als 1. Met primolut is het toch minder heftig, bij mij dan. Deze 2e ronde ben ik dag 1 begonnen in de hoop dat ik mijn ei nu eerder krijg. Het was pas dag 22. Ik had nu wel gelijk heftig bloed gelijk.
Dankjewel voor je reactie! Dan hou ik gewoon vandaag aan denk ik... Dus zaterdag beginnen met clomid ben benieuwd! dit was ook de eerste keer primolut voor mij dus geen idee hoe ik daar op reageer... Ben jij na je clomid weer zelf ongesteld geworden? wel balen dat t niet gelukt is de vorige ronde
De eerste dag dat je rood vloeit is je eerste dag van je cyclus zegt mijn fertiliteits arts. Ik slik zelf ook chlomid 50 mg! Dit moet ik ook slikken vanaf dag 3 tot 7 van mijn cyclus. Succes! Bij mij werkt de chlomid erg goed en heb er echt helemaal geen last van, behalve af en toe een beetje moe. Hopelijk werkt hij bij jou ook goed.! Succes meid
Nog iets waar je misschien wat aan hebt: Zal de chlomid eind middag slikken of avond. stel je krijgt last van bijwerkingen kun je lekker slapen savonds inplaats van de hele dag er,ee rond te lopen. Ik was zelf ook mega onregelmatig baan 50 tot 85 dagen ( 1 jaar lang) sinds chlomid is deze weer regelmatig op 29 dagen!
Bij mij rekende het ziekenhuis dag 1 als de dag waarop je 's ochtends helderrood vloeit. Dus als ik 's avonds ongesteld werd dan telde de volgende dag als dag 1. Ik slikte de pil 's ochtends, maar moet zeggen dat de bijwerkingen bij mij per cyclus met clomid verschilde. Heel veel succes!
Bij mij sloeg clomid aan. Ik had een ei en dus een menstruatie. Heb nu de eerste roos aangehouden, maar primolut had ik niet rood, vandaar. Nu was ik ongesteld voor 4x tegelijk haha
@ Babke: Das ook fijn voor 4 ongesteld... Not! Maar wel fijn dat de clomid is aangeslagen, hoop voor je dat het de volgende ronde raak is! Had wel rood na primolut, maar het is nu alweer heel erg weinig aan het worden. Dus maar twee dagen een beetje roodverlies gehad, niet echt enorm veel dus... Maar goed is zie het wel, vanavond de eerste clomid nemen!