Steentjes in een ballon-gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bRomy, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik ben hier eigenlijk aangemeld wegens de symptomen die ik al een aantal dagen heb. Ben begonnen lezen en degenen die mijn geld-topic gelezen hebben weten ook wel dat het allemaal nog niet 100% zeker is. Normaal maak ik mij daar niet zo druk om en zie het vanzelf wel maar ik heb al enige tijd rare gevoelens in mijn buik.

Mijn eisprong denk ik gevoeld te hebben, en wij hebben in die tijd ook (niet bewust) sex gehad. ---- Vriend heeft overigens al 2 jaar terug toestemming gegeven voor GEEN anticonceptie en de natuur zijn beloop laten, alleen hebben wij een zeer onregelmatig sexleven. Ik heb meer dan een jaar eigenlijk zoveel stress aan mijn hoofd gehad dat ik alleen sex wilde als ik ongesteld was.

Goed.. twee dagen na de ''begin innestelingsdatum '' die door vruchtbaredagen.nl geschat is heb ik ook enorme steken gehad. En nu zit ik al een klein weekje met een ballon achtig gevoel in mijn buik. Als ik ongesteld moet worden is dit gevoel veel lager (net boven schaamstreek) en houd niet constant aan. Als ik wakker word terwijl ik die pijn heb is het gewoon even weg en deze ballon is constant aanwezig. Als ik helemaal stil zit voelt het als een ballon waar continue kleine steentjes heen en weer krioelen, en 1 grote steen in ligt die naar aanleiding van mijn bewegingen heen en weer wiegt. Ik heb ook continue lage rugpijn. Normaal heb ik een veel te vlugge stoelgang en ga ik tussen de 2 en 4 keer per dag naar het toilet om te poepen, vandaag had ik er ineens enorme moeite mee maar ben inmiddels wel 2x geweest. Lage rugpijn zoals deze (zo erg dat ik na flinke inspanning bijna niet meer kan lopen) heb ik normaliter nooit, alleen als ik op de sportschool 50kg aan mijn onderrug heb gehangen om te trainen. Ik heb het als ik zit, sta, fiets en zelfs 10 minuten lopen zorgt voor vreselijke pijn en dan moet ik echt even zitten.

Ik heb de meest idiote dromen: dat ik 3 jaar in de gevangenis kom voor stelen van een appel, dat mijn vriend expres een zwerm bijen binnengelaten heeft en die rond mijn hoofd zoemen (werd gillend wakker, ben heel bang van alles wat zoemt en prikt) allemaal heel realistisch

Dit zijn stuk voor stuk dingen die ik van een eerdere zwangerschap die in een mk eindigde herken, echter mag je je daar natuurlijk niet op vast pinnen. Ook lees ik dus al een aantal dagen hier, maar het gevoel was al van te voren aanwezig. en ik sla normaliter de topics over symptomen over, lees vooral bevallingsverhalen en zoek vragen die ik heb op. Ik word niet goed van die rugpijn... Iemand tips? Om nou gelijk bij de fysio te staan gaat wel erg ver... En testen heeft nog niet veel zin, ben 4 dagen voor NOD. Overigens wel 10 DPO want ik heb een cyclus van 35 dagen.

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Je kan een testje wagen die 4 dagen voor NOD kan... weet je misschien meer en sommige testen al vroeg positief...

Deel Deze Pagina