He ladies Ik heb echt even jullie advies nodig. Ik ben nu 2 dagen overtijd maar heb nog geen positieve test gehad. Vandaag voor het laatst getest. Ben ik gewoon ongeduldig en kan er nog een positieve test uitkomen. Of kan ik alle hoop overboord gooien en afwachten tot de komen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus en hij is nooit langer dan 28 dagen. Daarnaast heb ik altijd 2-3 dagen voor de tijd last van bruin bloefverlies en nu helemaal niets.(had dit dus zvrijdag of zaterdag moeten hebben). Help mij uit deze onzekerheid want ik wordt er gek van
nou meid,, Ik had pas na 15 dagen overtijd een positief streepje,, Dus wie weet, Ik hoop het natuurlijk voor je,, Maar voor iedereen zijn de dagen anders, Ik had ook al voor die 15 dagen getest maar toen was ie ook 2 keer over negatief, Dus ja word nog ff wachten misschien dat je over een week weer een keer kunt testen,, Als je zolang kunt wachten,
het kan ook zijn dat je cyclus in de war is ik had altijd stndaard 26 dagen maar ben vorige maand 3 weken overtijd geweest maar ik hoop voor je dat die posi test toch nog komt