ik kan met mijn vriendin die ik hooguit 1x per jaar zie echt de grootste lol hebben om youtube filmpjes! echt waar super droog ma wij piesen bijna in onze broek van het lachen. dit deden we bijna elke week als we uit school waren en ooh wat hadden we een schik!!! ik lach tegenwoordig trouwens veel te weinig! lach wel eens om de kids of als ik mijn familie weer zie ma verder... ojaaaa je kunt me echt opvegen als "echt waar" op tv is whaha hilarisch die gasten!
Mijn zoontje van de week. Hij zat met zijn eten te spelen, dus ik zei: nu een hapje aardappeltjes en daarna je boontjes opeten. Kijkt hij me aan en zegt: ik niet boontjes eten, goed idee? En vervolgens de allerliefste glimlach opzetten! Toen heb ik wel even moeten lachen!
Laatst toen mijn vriend mijn dochtertje wilde "straffen" omdat ze iets deed wat niet mocht. Ze zat te trekken aan de plant. Hij gaf haar een tik op haar vingers en haalde haar weg van de plant. Komt ze even later naar hem toe en geeft hem een tik op zijn hand en dan keihard om haarzelf lachen. Het was maar goed dat ik er niet bij was maar kon er wel om lachen toen hij het vertelde.
ik heb hier verschrikkelijk om moeten lachen.. Jay is een gekkie - YouTube maar dat is volgens mij ook wel te horen bleef er bijna in
Leuk die verhalen. Vorige week nog, keek samen met een vriend Ice age 2 en dan de Vlaamse versie. Genoeg momenten om te lachen én er in te blijven. Tranen over mijn wangen en buikpijn van het lachen. En dat verschillende keren. Eigenlijk te flauw, maar wel leuk.
Ik heb heel vaak dat ik moet lachen van het huilen, vooral als ik samen met z'n zusje ben en niemand anders snapt het dan. Maar de laatste keer was gisteren. Isabelle zat bij mij op schoot, wij allebei met ons gezicht naar voren. Ze had thee te drinken (wel al helemaal afgekoeld). Normaal zit ze altijd met d'r gezicht naar mij toe op schoot en gaat ze me altijd laten proeven. Dan is 't: mama, slokkie! En duwt ze dat glas in m'n mond. Dat wilde ze gisteren dus ook doen, maar omdat ze andersom zat, hield ze het glas boven dr hoofd en ineens giet ze 'm helemaal leeg! Ze was helemaal doorweekt, d'r haren, d'r kleren, alles! En ineens begint ze kei hard te lachen! En wij natuurlijk ook .
de laatste keer dat ik echt bijna in mijn broek pieste van het lachen en er zowat in bleef was bij mijn tante. ik was op visite met mijn vriend en een bevriend koppel van ons die beide homo zijn en dus een relatie hebben. de soms over the top homo en ik zijn erg goede vrienden. dus we liepen een beetje te ouwehoeren naast elkaar op de bank, totdat we beide onze tong naar elkaar uitstaken en onze tongen elkaar dus raakte. beide helemaal over de zeik van het lachen. t was dus ook echt bye bye make up, want die zat ongeveer tot mijn kin.
toen we ergens naar een grote speeltuin waren. Wij (mijn man en ik, en de jongste in de wandelwagen). je kon daar ook eten en drinken. De middelste was haar grote zus aan het zoeken, die was ergens in 1 van die tunnels/glijbanen/huisje.. wij ook roepen maar nee hoor..ze kwam niet.. Toen riep mijn man (naam) wil je ook een fricadel?? en ineens: boink!! springt ze daar heel lomp en snel ergens vanaf en komt er toch hard aangerend en zegt: wat zei jij papa?? (hier moesten we al heel hard om lachen, het zag er zo grappig uit!!) wij toen: of je een beetje drinken wilt.. zij weer: nee, ik hoorde een fricadel...keek ze ons echt zo aan van: hier met die fricadel!!! hebben echt zo gelachen, maar dit moet je echt zien deze situatie, lastig om leuk op te schrijven. We hadden even later trouwens wel van die mini fricadelletjes besteld
Toen ik mijn klas in liep en ik zag dat het veegborsteltje en vuilblik nat waren. Ik dacht meteen dat één van de kindjes uit mijn klas hem onder de kraan hadden gehouden dus ik rondvragen wie dat had gedaan. Zie ik ineens een mannetje (2,5 jaar) wel hééél schuldig kijken. Ik vroeg hem: heb jij het borsteltje onder de kraan gehouden? Hij: neen (met een heel klein piepstemmetje) Ik wist meteen dat hij er iets mee te maken had en dan zie ik dat zijn broek nat was dus dat hij in z'n broek had geplast. Hij had zijn plasje opgeveegd met het borsteltje om het in de vuilbak te gieten Ik heb nog nooit zo hard gelachen! (ohja, mannetje was blij dat ik ermee kon lachen, hij was wrs bang dat ik boos zou zijn ) En dan nog eens in mijn klas: thema dinosaurussen (bij 5jarigen) 1 kindje had zo'n dinosaurus meegebracht die begon te brullen en te bewegen als je er voorbij liep. (met zo'n sensor) Ik vond het op den duur zo irritant dat dat beest de hele dag stond te brullen dus ik heb hem in een hokje gezet. Was ik vergeten dat dit het drankhokje was (ik deed er stage, dus werkte er niet) en ineens hoor ik daar 2 kinderen het uitschreeuwen. Het waren 2 kindjes van een ander klasje die drankjes kwamen halen en ineens was dat beest dus beginnen brullen, bewegen en flikkerden er lampjes in zijn ogen. Zo zielig voor die kindjes, maar ik heb er achteraf toch heel hard om moeten lachen.
Een paar weken geleden. Ik was al in een melige bui en zag een heel flauw filmpje op youtube en kwam niet meer bij.
Vannacht nog Mijn vriend droomde dat er op ons geschoten werdt en hij sprong boven mij om mij te beschermen. Ik wist natuurlijk van niks en toen hij wakker was dat hoofd van hem hij schaamde zich kapot
en dat is dus precies de aanleiding van mijn verhaal! Ik liet wat vallen; 'k*t'. beste vriendin zegt vervolgens zonder op te kijken en zonder blikken of blozen 'je bent zelf een k*t'. Die droge toon, die kop omdat ik in de lach schoot, de verbazing op haar gezicht omdat ik helemaal in een deuk lag; het maakte het alleen maar grappiger.
Als mijn vriend struikelt... Hij pakt altijd de laatste tree een beetje lullig en zeilt dan vooruit... Dan moet ik zo hard lachen, soms wel tot 3 dagen erna.... Waarom? Omdat ik altijd struikel, me verzwik, val... Dus als hij een keer valt is het extra grappig.
Hahaha, geweldig topic dit! Ik lig al heel snel dubbel, om de meest domme dingen! Vooral met 1 vriendin kan ik altijd zo hard lachen, echt geniaal! Waar ik nog het meest om kan lachen is van die zelfbedachte scenario's n.a.v. iets grappigs/doms Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik zie ook altijd alles voor me, vandaar dat ik zo snel dubbel lig
Ik ben misschien óók niet helemaal normaal, maar dit is preciés het soort humor waar ik vaak van in mijn broek pies. Mijn vriend en ik hebben ook zo'n soort van 'niemand weet waar het over gaat en geen hond vindt het grappig, maar wij hebben nog nóóit zo gelachen' type relatie. Alléén dan in het Engels en voornamelijk over Engelse actualiteiten/personen etc (en vaak héél erg op de grens van wat acceptabel is).