Wanneer heb je voor het laatst zo hard gelachen dat de tranen over je wangen rolden?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1steXmom, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Whaha, wat schrijf je goed. Ik lig in een deuk, zie het helemaal voor me hahhaha

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Mijn moment was een minuut geleden nadat ik jou weblog las...
    Geweldig!,, :D

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Haha schattig!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vorige week nog in bed haha. niets vunzigs hoor, ik weet niet eens meer wat er nou eigenlijk gebeurde. we wilden iig net gaan slapen en ik weet nog dat er iets was met een grappig geluid en toen hebben we toch allebei de slappe lach gekregen niet normaal. en dan moet je stil zijn, omdat je zoon onrustig ligt te slapen. das dus echt onmogelijk

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Laatst nog, in een serieuze vergadering...
    In die ruimte stond ook een koelkast en die maakte op een gegeven moment een reutelgeluidje, net een briesend paard.
    Het was al laat en ik kreeg me toch ongelooflijk de slappe lach, nog 2 andere vergadergenoten lagen daardoor ook gestrekt van het lachen.
    De voorzitter lachte als een boer met kiespijn.... waardoor ik helemaal niet meer uit die lachstuip kwam natuurlijk.

6. Op mijn werk een dikke maand geleden geloof ik, keek ik op een bepaald moment naar een collega naast me (weet niet waarom) die wilde net water gaan drinken. Maar ze goot het bekertje voor haar mond al leeg, dus alles op de tafel.. gevalletje van *ik stond erbij en ik keek ernaar* we hebben beiden nog de hele middag dubbel gelegen.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Myrthe en xd24: Tnx!

Ik moet zeggen dat ik het zelf ook een goed 'kroegverhaal' vind, en denk er nog vaak en met plezier aan terug.

Zeker nu achteraf blijkt dat mijn zwangerschap niet achterin mijn hals genesteld heeft.

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Gelukkig dat er zoveel gelachen wordt hahaha! Wordt er heel vrolijk van :D

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb het al eens vaker gezegd, je schrijft echt goed!! Daar moet je wat mee doen. Leuk verhaal en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!!:)

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hahaha, hij is erg leuk!!

Deel Deze Pagina