Ik heb een keer gezegd dat Gabby van Netflix af was gehaald. Jezus wat een irritant meisje is dat zeg. Zag Ies het toch een keer in die lijst staan Hee mama, die was er toch af? Ja schat, ik denk dat ze er sinds vandaag weer op staat
'Als je nu lekker gaat liggen en stopt met roepen, kom ik later nog even bij je kijken en je een kus geven'
Dat is ook wel lastig lijkt me. Ik heb echt een hekel aan liegen. Alleen met het Sinterklaasgebeuren wel mee gedaan omdat het voor hen ook heel leuk was Maar als je jind mm's voor zich zelf houdt en erover liegt mag dat dan ook? Dat vraag ik me namelijk echt af.
Beide denken hier dat ze altijd 2 snoepjes krijgen bij hun ontbijt, zijn gewoon hun vitamine pillen. En E denkt dat meisje Djamila gestopt is met YouTube, wij hebben haar geblokkeerd. Ga ik met meerdere doen, maar niet te snel dan valt het op
Ik vind liegen gewoon niet ok. Dus als ik de mm's zelf zou willen opeten zou ik dat gewoon eerlijk zeggen .
Sperziebonen zijn hier heel lang voor 'groene frietjes' doorgegaan. En wanneer we iets eten waarvan we willen dat de jongste het ook gaat eten, dan zeggen we: Nee, dit mag jij niet proeven, want dan vind je het zo lekker dat je alles opeet en hebben wij niets meer. Of: 'Dit mag jij niet eten want dan word je sterker dan papa en dat willen we niet hebben.' Geheid dat ie het dan toch gaat proberen. Op die manier heeft ie al aardig wat nieuwe dingen leren eten.
Ik heb gezegd dat de Bellinga's niet echt bestaan en dat hun filmpjes nu op zijn Ik kan dat mens niet uitstaan met haar stem en mijn kind wil nu ook constant challenges met mij doen. Alsof ik niets beters te doen heb dan een hele dag maar 1 kleur voedsel mogen eten.
En dan glashard, ja ik ben geweest maar je lag zo lekker te slapen dat je t denk ik niet eens meegekregen hebt. Vroeguh voor die slaapstoornis shit begon kwam ik nog wel eens langs, dan werd ze wel licht wakker maar sliep dan weer verder. Sindsdien kies ik eieren voor mn geld tenzij ik t niet vertrouw vanwege ziekte ofzo. Slapende G. is net zoiets als slapende honden, beiden niet riskeren wakker te maken.
Blokkeren kan dat ook met een gratis account? Of alleen met betaald dan wel kids account? Ik heb er nog wel een paar op mn ban list...vania mania om te beginnen, alles wat op een hamsterparcours lijkt en die rare squishyball (o.a.) filmpjes met die gezichtjes. Hier noemden we t avondsnoepjes, tegenwoordig meestal multivitamine en weet ze waar het voor is, hoeveel ze er mag en waarom niet meer dan dat. (In geval van nood weten grootouders en peet oom/tante het ook). "Multivitamine en mineralen preparaat" vond ze toch wat lastig worden. En die kauwtabletjes zijn net snoepjes dus ze vond de naam eigenlijk wel oke zo.
Hoe blokeer ik filmpjes op youtube? Wij hadden een super irritante serie geblokkeerd op netflix. "Ach, wat jammer hij is er niet meer. Moet je toch echt een ander fimpje kiezen" Kinderen teleurgesteld (die wilden al weken alleen maar dat filmpje). Komen ze twee weken later helemaal in de wolken aangelopen: Kijk mama, op youtube is Zig en Sharko er nog wel Verder zijn het voornamelijk leugentjes om best wil. De tandenfee, sinterklaas e.d.
@Vero0504 & @Inge1984 wij hebben een gratis account. Via het kanaal zelf bovenin de puntjes daar staat gebruiker blokkeren. Ze geven wel aan dat die gene niet bij jounkan reageren maar sindsdien hebben wij het kanaal niet meer gezien
Even simpel gezegd 15 jaar is niet heel oud voor een auto mits je hem goed onderhoud. Onze auto is uit 2003 en rijdt nog heerlijk. Een opel vectra gts 3.2.v6, hij is niet heel zuinig maar dat maakt ons niet uit alles werkt. Jouw storing kan zomaar 1 zekering zijn die eruit omdat er bijvoorbeeld een raam heel zwaar gaat. Ramen die niet open kunnen is ook nog eens apk afkeur en onveilig. Wat voor merk auto is het? Vaak zijn het simpele dingen die echt niet veel kosten maar je moet ze wel aan de computer hangen. Wij zijn lid van een Opel club en dat scheelt. Je kunt online een club opzoeken van jouw automerk. Vaak zijn daar mensen die je willen helpen.