Vroeg me af hoe jullie dat doen: wil zo'n bakerdoek van swaddle me bestellen...is van 100%katoen...Doen jullie dan nog een dekentje eroverheen of alleen een lakentje? Het lijkt me namelijk niet echt warm alleen een bakerdoek? groetjes nikkie
Ik heb dan geen bakerdoek, maar een bakerzak en die is ook gewoon van dun katoen. Daaroverheen krijgt hij gewoon nog een lakentje met dekentje.
Wij hebben ook de SwaddleMe gehad. Heerlijke dingen! Glenn lag idd wél onder deken en laken. Maar was een dunne deken. Als ik jou was, zou ik de katoene versie kopen en niet de fleece. Ik had wél de fleece omdat we de winter ingingen. Er staat op dat ze niet in de droger mogen. Heb dat wél gedaan, blijft ook mooi.
hier ook een bakerzak en ervoor bakerdoeken gebruikt. Ze ligt onder een laken en een dekentje. Ze heeft alleen een pyjamajasje aan, verder niets. Toen het zo warm was, deed ik alleen een romper en overdag alleen een laken..........
jepp hier ook, britt ligt in een shirtje zonder broekje, maar wel onder een laken en een dunnen deken Ik baker dan luiers, want ik mag haar niet volledig bakeren ivm haar heupjes...ze komt uit een stuitligging en dan raden ze dat af.
Heb inderdaad de katoenen versie besteld, vind zelf ook wel prettiger idee natuurlijk materiaal ipv polyester...krijg hem waarschijnlijk vandaag binnen , hopen dat het werkt...ons zoontje wappert namelijk best vaak met zijn armpjes en maakt / houdt zichzelf ermee in een lichte slaap/wakker en vooral als hij aan het drukken is hihi Doe dan inderdaad een lakentje en zijn dekentje wel enkel ipv dubbel
ja dat is ff een handeling die je door moet hebben, ik heb het bij het cb gevraagt en die hebben het me voorgedaan. Doordat britt haar beentjes beentjes niet gebakerd mogen worden hou ik die vrij. Ik leg de luier in een 3hoek zeg maar dan sla je de boven kant een klein stukje terug.. daar leg je het hoofdje op dan maak je aan de bijde zijkanten naast het hoofd ook 2 kleine 3 hoekjes... je slaat die puntjes echt maar een heel klein stukje terug. Dan pak je de lange punt en houd het armpje strak langs het lichaam en stopt het aan de andre kant onder het ruggetje zo doe je dat ook met de andere kant... zorg dat de laatste vlap altijd goed onder de rug zit dan komt je kindje niet zomaar los... lukt het je kindje wel kun je er nog een 2e luier omheen slaan... bij britt werkt dit perfect! het is moeilijk zo uit teleggen maar hoop dat je het begrijpt Ik hoor het wel groetjes jantina