Je loonheffing kan ook te veel of te weinig zijn. Dus in dat geval kan het zijn dat geld terug krijgt of moet betalen. Anders zou geen enkele werkende zijn inkomstenbelasting moeten aangeven ?
Onze situatie is nu sinds 2011 hetzelfde (2 kinderen, geen ouderschapsverlof meer), dus ik verwacht dat we op 0 uitkomen. Als dat niet zo is laat ik onze voorlopige teruggave aanpassen. In principe hoeven we volgend jaar dan geen aangifte te doen (tenzij de belastingdienst erom vraagt). Ik heb de papieren van de week ingeleverd.
Klopt! Hoef je idd niet aan te geven.. En zolang je geen bericht krijgt van de belastingdienst hoef je geen aangifte te doen.. Als je het wel een keer doet en je moet betalen krijg je elk jaar een bericht dat je aangifte moet doen.. Dus ik zou het lekker zo laten
Wij hebben het gisteren gedaan.. Tip: aan het einde van de aafgifte kan je een verdeling doen als je samen aangifte doet. Je hoeft dan niet persee ieder de helft te doen.. Zo hadden we bij mij heel laag bedrag in gevuld en bij me vriend het hoogste.. Kregen we 400 euro meer terug
sanjor ik heb het zo ingevuld dat mijn man eigelijk 44 euro zou moeten betalen en ik wel een heel bedrag zou terugkrijgen. Aangezien je onder de 45 euro niet hoeft te betalen komt hij dus op 0 uit en krijg ik wat meer terug.
Wij hebben het afgelopen vrijdag ingevuld en verstuurd. Krijgen weer een lekker bedrag terug en met de bruiloft die eraan komt is dat niet verkeerd!
Wij in februari al, paar weken later kregen we beide bericht dat we aangifte moesten doen. Vond het niet zoveel voorstellen, hebben het samen ingevuld en waren binnen een half uur klaar.
Wij hebben het op 9 maart gedaan, met een accountant. Was er toen helemaal niet met mijn hoofd bij, we kwamen er de avond ervoor achter dat ik zwanger ben.
Hihi dat kan ik me goed voorstellen Jel! Wij hebben het eind feb gedaan, met een adviseur. Krijgen een leuk bedrag terug!