Wij gaan het vandaag doen samen met mijn vader. Aan de late kant maar helaas is niet anders er zat een fout in mans laatste loonstrook die die ook erg laat pas binnen had. Nu van de week is eindelijk het probleem opgelost. Nu dus net de juiste opgave binnen. Ach het geld loopt niet weg en deze gaat deels naar de spaar voor huisonderhoud.
Gister papieren weg gebracht naar een mannetje die voor ons alles invult. Zal van de week wel horen hoeveel wij terug krijgen.
wij werken ook allebei en we hebben geen koop huis maar we krijgen toch ieder jaar een flink bedrag terug? wij krijgen trouwens ook geen oproep om het in te vullen maar doen het toch en dit jaar krijgen we zelfs 2600 terug! volgens mij krijgt iedereen die werkt toch wat terug? of krijgen jullie het maandelijks terug? ik zou er toch even naar laten kijken, alles is mooi meegenomen toch?
@mamazeyad We willen die rompslomp en ergenis er niet van. We hebben 1x laten uitzoeken of we wat terug zouden krijgen, maar was de moeite niet waard. Voor minder dan 500 euro wil ik niet ieder jaar die kopzorgen hebben.
Bij mijn ouders komt altijd een balastingadviseur aan huis Brengen daar dan de papieren heen en horen wel vanzelf wel wat we moeten betalen of terug krijgen. Hebben dit vorige week gedaan. Moeten dit jaar terug betalen maar dat wisten wel al van te voren. Mijn man had een baan naast een ww-uitkering en toen is het met de loonheffing niet goed gegaan dit wisten we gelukkig al dus het geld wat we te veel kregen al netjes opzij gezet.
Oh oeps, goed dat je het zegt. Mijn man heeft alles ingevuld. Ik moet het nakijken. Ga ik vanavond doen en dan *klik* en over een paar maandjes als het goed is een ruim bedrag terug
Hier zojuist laten doen. We krijgen een mooi bedragje terug. Is hartstikke welkom hier dus we weten er wel een bestemming voor.
Wij hebben het vorige week gedaan. Met hulp en daardoor krijgen we nu een leuk bedrag terug. Hadden we het zelf ingevuld dan hadden we niks gekregen. En dan zeggen dat er zoveel geld blijft liggen bij de belasting.... Komt omdat de "normale" burger al die tructjes niet kent
ik heb mijn berichten gezocht in het aangifte-topic van vorig jaar... zal nu dus weer wel zo zijn ongeveer
Hier is het afgelopen week verzonden. Wij doen het meestal half maart (nou ja wij.... ons 'mannetje' die het voor ons invult). In mei krijgen we dan altijd ons geld terug.
heb het dit weekend gedaan.. moeten wat terugbetalen omdat ML vorig jaar slechts 1 maand gewerkt heeft en rest WW heeft gehad.. hierdoor hebben we geen recht op de inkomensafhankelijke combinatiekorting en dat scheelt bijna 2500 euro wat we anders terug zouden krijgen.. baal best wel.
ik had het vorig jaar ook half mei ongeveer. Wel een leuke verrassing als ik terug kom van vakantie dan