Bij mij is de 20-weken echo toen gedaan met 21+6. Heel laat, dus, maar 't kon gewoon niet anders ivm vakanties, feestdagen en dat soort gedoe... Gelukkig was alles perfect
Met 19 weken 5 dagen. Ik heb toen ik 12 weken was geloof ik al gebeld en toen aangegeven in welke week ik wilde komen. Wilde niet te vroeg de echo laten maken.
MvS, een vraagje aan jou? Ik krijg namelijk mijn 20 weken echo ook heel laat. En ik maak me een beetje ongerust over het feit dat ALS er iets heel ernstigs mis is, of er dan nog genoeg tijd is voor een abortus voor de 24ste week. Het wordt dan wel heel kort dag, voor eventuele vervolgonderzoeken en de 5-dagen wettelijke bedenktijd. Wat zei jouw verloskundige hierover? Gelukkig was het bij jou allemaal goed. Dank alvast!
net als jullie krijg ik de 20 weken echo pas met 21+6 dagen of het is 22+1 dag, want ze konden niet goed beoordelen hoeveel dagen ik nou presies was het centrum waar ik de echo laat maken hebben het heel erg druk met zwangere zeiden ze dus het kan ook niet eerder helaas. Hopelijk is alles goed!
hier is de gynn heel duidelijk geen enkele echo word na de 21 weken gedaan. desnoods laat hij je naar een andere ziekenhuis door sturen. het is wel zo dat als er een afwijking gevonden word je door moet voor een guo meestal duurt het 2/3 dagen voor je daar een de buurt bent. daarna moet je bedenken of je een vwp wil zo ja de snel uitslag is er dan met 3 dagen daarna krijg je 5 dagen bedenktijd. dus echt max met 22 moet je de eerste gehad hebben. nu zijn ze in sommige gevallen wel iets soepeler en willen ze de 5 dagen ook iets verkorten maar dat gebeurd niet veel
Met 19w5 dagen en met precies 20w nog terug geweest omdat ze 1 onderdeel niet goed konden beoordelen. Wel met precies 16w al een geslachtsbepaling laten doen, ik was te nieuwschierig, hihi.