Hoe doen jullie dit? Baby zit in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuwklokje22, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Mijn klein krengetje heeft wat nieuws ontdekt.
    Zodra ik haar neerleg draait ze op haar buik, dan naar zitten en soms dan staan.
    Ik leg d'r continue terug maar ze blijft het steeds weer doen.

Fase? Hoe deden jullie dit?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gewoon laten gaan. Bed is neem ik aan naar beneden, dus wat kan haar gebeuren?!

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Haha, knap hè mama, dat ik dat kan:D

Ze heeft wat nieuws geleerd en dat wil ze nu maar al te graag doen. Ik legde mijn zoon gewoon weer terug. Maar dat gevecht ging ik niet graag aan, want ik heb een volhoudertje.
    Liever liep ik even de kamer uit en vertelde hem dat ik met tien minuten weer terug was en dat hij tien minuten mocht oefenen met zitten/staan. Eerst even 'uitrazen'.

Daarna was hij het wel zat en kon ik hem neerleggen en bleef hij liggen.

4. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ik heb je advies opgevolgd.. haar even laten gaan.. het grappige is, ze is bekaf! Al vanaf half 3 wakker maar ze geeft niet op ;) eens kijken hoelang dit nog gaat duren..

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik laat haar meestal lekker gaan en kijk mee op de camera van de babyfoon. Ik vind het er zo lief uitzien. Meestal gaat ze eerst voorzichtig zitten en kijkt met haar brandoogjes (op de infrarood camera dan ;)) wat wazig de kamer rond. Vaak is de volgende stap dan staan en een beetje heen en weer door het bed wiebelen. Soms komt ze dan heel dichtbij de camera zonder dat ze het zelf weet natuurlijk en dan heb je ineens vanuit het niets (soms is ze daarvoor zelfs even uit beeld) een mega close up van een slaperig babyhoofdje *smelt smelt*. Meestal gaat ze na een tijdje weer liggen en als ze dan weer slaapt sluip ik naar binnen om haar weer even netjes recht te leggen.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier gaat hij ook al een paar weken regelmatig in bed staan zodra ik hem in z'n bedje leg.
    Ik laat 'm gewoon gaan, meestal gaat hij vanzelf weer liggen.
    Ik ga alleen naar 'm toe als hij echt blijft huilen.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    liet dl gewoon haar gang gaan.
    ging op een gegeven moment zelf wel liggen en koud had ze het niet met eventueel verwarming aan slaapzak en pyjama..
    als ze slapen en het is toch niet zo heel warm kun je altijd even toedekken

8. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.860
    113
    Vrouw
    Dochter gaat hier ook rollen, zitten en staan. Ik vind het best. Ik zing een liedje geef een dikke kus en loop de kamer uit. Ze valt vanzelf in slaap. Als ik ga slapen en ik vind het wat fris dan dek ik haar nog even toe. Voordat we zelf gaan slapen.

9. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Gewoon lekker haar gang laten gaan.
    Ik zou er pas heen gaan als ze begint te huilen.

Deel Deze Pagina