Hoi! We willen graag wat eerder de box neerzetten zodat de katten er ook aan kunnen wennen. Een tip was om er dan balonnen in te doen zodat ze er niet in springen. Vanaf welke week hebben jullie de box neergezet? groetjes Bianca
Wij gaan denk ik een dezer dagen de box ophalen en neerzetten. Idd met ballonnen want dat werkt bij het wiegje in de slaapkamer ook goed. Dan hebben de katten ook ruim de tijd om eraan te wennen.
ik heb hem al staan (jep heel vroeg) de hondjes en ik kunnen er dan aan wennen (ja ook ik want het scheelt wel wat ruimte heb wat moeten verplaatsen ervoor) ik heb zo'n pop met geluidjes er regelmatig inliggen en de hondjes wennen er langzaam aan, ze kijken nu al amper meer op (terwijl ik had gedacht dat het wel een probleem zou zijn met mijn sheltie (ECHTE BLAFFERD)) ik had er gewoon zin in
Ik heb hem met 33 weken opgezet, niet om me huisdieren er aan telaten wennen maar het staat zo gezellig
Wij hebben m neergezet met week 25. Dit idd voor de katten... Ook balonnen gedaan en daarna aluminiumfolie. Ze zijn er nog nooit ingegaan.
Rond de 30 weken. Kon hem toen bij iemand ophalen en wilde even passen in de kamer. Heb hem toen maar meteen laten staan. Is wel handig om er alvast aan te wennen hoor.
ik heb hem verleden week gezet, in het begin keek de poes er niet naar om maar sinds gister sprong ze erin.. de ballonen werken niet en de alminiumfolie ook niet, bij mij werkt de wel bekende planten spuit! ik spuit niet in haar gezichtje, maar richt het op haar en zet een ferme stem op... nou dat werkt super! en nu ligt ze er niet meer in
Als wij klaar zijn met het kamertje gaan we voor een box kijken. We zetten hem dan gelijk neer, ook katten... zal rond een week of 25 zijn..
Bij de eerste hadden we hem neergezet toen ze net geboren was, ik denk dat we hem nu rond 35 weken ofzo neerzette..
Wat zetten sommige van jullie de box al snel neer Wij denk weer rond de 35 a 36 weken, de katten kunnen dan nog lang zat wennen, als dat nodig is, vorige keer sprongen ze er ook niet in, en aan andere meubels hoeven ze ook nooit te wennen
Wij hebben ook al heel vroeg de box neergezet, ik geloof begin oktober en ik was eind feb uitgerekend. Ook onze reden was dat de katten goed konden wennen aan de box. Wij hebben er ook balonnen in gedaan, maar dat hielp dus helemaal niets, ze kropen er gewoon tussen door! Nu heeft mijn man een soort van deksel gemaakt zodat de katten er niet in kunnen als wij er niet zijn.
De box stond hier al 3 weekjes ... Gisteren de bekleding (parkwieg > hemeltje enzo) gaan halen. (zwijmel...)
Nee, maar daar mogen ze bij mij ook gewoon op en in! De box is echt een el dorado, met zn lekkere zachte kleed en zn heerlijke knuffelberen! Dat had mn laatste schoenenkast allemaal niet hoor!
Wij zetten de box pas neer als ons meisje een weekje oud is ongeveer...Die eerste week gebruik ik gewoon de kinderwagen als ze beneden is.
wij zo rond de 19 weken. we hebben de box via internet gekocht, en haddn verder niet veel plaats om hem te stallen. een voordeel is dat de katten er nu aan gewend zijn. wij hebben zilverfolie in de box gelegd. nou daar schrikken ze goed van
Wij krijgen zondag de box in huis. Dus vanaf dan zullen we hem laten staan, zodat de kat en de hond eraan kunnen wennen. (dat wordt een dagje ballonnen blazen hihihi)
Als het goed is, komen de box + rest vd babymeubels vandaag en omdat we verder nergens ruimte hebben om alles te stallen, zetten we 'm gewoon neer