Denk dat wij hem pas opzetten als ik met verlof ben. Dan hebben de kat en hond nog voldoende tijd om eraan te wennen. Moet er niet aan denken dat hij er nu al zou staan, dan ben je hem volgens mij als de beeb er is spuugzat!
vorige week opgezet, en het is idd wel goed om even eraan te wennen dat er een kleine komt met name voor mijn man dan realiseert hij zich dit vaker door het zien van die box continue, dus niet alleen goed voor honden en katten
Dat is zo maar vorige keer gingen ze er bij mij ook niet in, en 5 weken voor de uitgerekende datum vind ik vroeg zat Ik vind het altijd zo'n sta in de weg
Wij zijn verhuisd toen Lotte 6 weken oud was, hebben hem ook toen pas neergezet. Overigens nooit problemen met de katten gehad!
ook wij zijn verhuisd en hebben toen de box binnen kwam hem meteen neergezet. dat was toen ik 34 weken was,denk ik.
Hier komt de box pas in de kamer,in of na de kraamtijd........Dus pas als de kleine er is.Hebt de box toch niet gelijk nodig....en dan erbij is de kinderwagen eerst ook nog een optie.