Wij hebben de box ook voor een leuk prijsje via marktplaats gekocht en hem binnen gezet in week 32. Had er wel een goede reden voor, want ik mocht een ochtend oppassen op de dochter van een vriendin van me en zij kon er dan mooi in. Hij staat hier niet in de weg en de honden zijn er inmiddels ook al helemaal aan gewend. Gewoon doen waar jij je happy bij voelt!
Hier was ik geloof ik 27 weken zwanger want wilde mijn katten eraan laten wennen en jawel hoor 2 van de 3 katten vinden het een machtig mooi ding dus nu liggen er balonnen in.... 1 voordeel katten klimmen er niet meer in
Hier de box weg gezet met 34 weken, zodat de jongste er aan kon wennen. Hij vind klimmen erg leuk. Gelukkig is het minder geworden, want we moesten hem het wel effe afleren.
Wij hebben de box vorige week neergezet. Zo kunnen de hond en de katten er aan wennen en leren dat ze er niet in mogen. Bovendien wil ik mijn dochter ook de tijd geven om te wennen aan de veranderingen in huis (zo moest haar speelgoedkeukentje naar haar kamer om de box neer te kunnen zetten).
Toen jason een week of 8 was voor die tijd kon hij toch niet lang wakker zijn om een poosje te spelen. Slapen doe je in een bed is onze mening dus eerder hadden wij hem niet nodig. Groetjes paula
Hier van plan om de box rond week 35/36 neer te zetten...dan begint mijn verlof en hebben de katten nog tijd om eraan te wennen..! Gewoon doen wat jij fijn vindt, hoor!
een week na de geboorte.ik ga niet wekenlang tegen een lege box aan zitten kijken. en zullen katten als de ballonnen weg zijn er niet alsnog gewoon in gaan liggen???
Hier staat ie nog maar gaat eerdaags weer naar zolder. Mijn dochter van 10 maanden vind het niks en zodra deze geboren is duurt het toch een aantal weken voordat het gaat spelen
Dat was hier wel het geval. Straks als je 's avonds gaat slapen zullen ze het vast en zeker ook doen!
Ik ga hem voorlopig nog niet neerzetten. Eerst moet de speelhoek van mijn dochter opgeruimd worden. Ik heb echt zo'n hekel aan dat onding, maar het is wel nodig... Het neemt helaas zoveel plek in in de huiskamer! Ik hoop dat ie er rond 37 weken staat
Bij de eerste met 38 weken en 6 dagen, de volgende dag bevallen. Nu als met 34 weken huis moest even verbouwd worden anders paste het niet en de oudste vind het prachtig dat de box al staat wordt allemaal wat echter.
Ik zou doen waar jij je het prettigste bij voelt! Het hangt ook een beetje van jouw situatie af denk ik: wel/geen huisdieren die moeten wennen, wel/geen ruimte op dit moment, al gekocht ja/nee, wat wil je met de box doen (alleen voor het spelen als ze wat groter zijn of meteen na de geboorte al gebruiken om kleine in te laten slapen) etc. Wij gaan verhuizen rond 31 weken zwangerschap is de planning, dus voor ons zal het daarna pas worden. Ik denk dat ik de box wel wil hebben staan vanaf een week of 36/38 omdat vanaf dan de kans toeneemt dat de kleine geboren kan gaan worden. En wij willen de box meteen kunnen gebruiken om de kleine af en toe in te kunnen leggen tijdens de kraamvisite enzo. Meeste tijd nog wel gewoon in bed laten slapen hoor!
Bij ons komt alles te gelijk, zowel de kinderkamer, wagen als de box. Ze zetten alles ook in elkaar als ze komen. Ik ben dan 31 weken zwanger. Ik vind het wel prettig als hij er staat, heb ook de ruimte ervoor om het neer te zetten. Eerst maar eens schuiven voor die tijd. Meestal als wij wat veranderen in huis zijn onze 2 papegaaien een paar dagen van de rel. Ik heb eerlijk gezegd ook een hekel aan als alles op laatste moment moet. Ik houd van overzicht en kunnen zien wat ik wel of niet al heb en wat er nog moet komen. Als alles zijn plekje in huis heb, vind ik dat makkelijker. Ik kan me nu zo ergeren dat alles in dozen ligt en in iedere la of kast wat ligt. Het zal in het begin alleen gebruikt worden bij kraamvisite, hij heeft een bedje om straks in te slapen.
Ik heb geen idee! Wij krijgen de box van mijn ouders en gaan in januari samen rondkijken (ben dan zo'n 22 weken zwanger). Dan moet hij nog besteld en geleverd worden. Het lijkt me wel leuk zo'n box in de kamer. Ik denk dat ik hem met 33 weken ongeveer neer wil zetten.
Wat Deborah198 zegt is ook wel van toepassing op mij: ik wil wel graag overzicht over wat ik allemaal al heb en wat nog niet. Dat heb ik nu al en ik vind het erg "vervelend" dat we straks gaan verhuizen en we hier nog geen plek hebben om dingen bij elkaar te zetten. Ik zal blij zijn als we verhuisd zijn en de meubels op hun plek staan in de babykamer. Dan kan ik spulletjes in de kasten gaan leggen en kijken wat ik nog nodig heb. De box hoeft echter nog niet meteen klaar te staan (als ik maar weet dat die er is), maar de rest wil ik wel zo snel mogelijk klaar hebben
Hier gisteren een leuke box gescoord dus vanavond uit de bus halen en opzetten.... waarom? Omdat ik niet dubbel wil lopen met een box (eerst naar zolder, over 8 weken weer naar beneden...) En daarbij hebben we de ruimte.... En ons gevoel zegt dat onze lieve uk eerder komt dan begin januari.... (al kan ons gevoel er natuurlijk ook behoorlijk naast zitten....)