Bij Thirza na de bevalling gedaan, denk een week of 2 erna. Nu wachten we gewoon tot de dame zover is dat ze in de box gaat, voorlopig slaapt ze lekker in de kinderwagenbak, box is me veel te open nog...
hier rond 38 weken gedaan geloof ik. Nu ook zo laat mogelijk, neemt zo veel ruimte in beslag! Eerst al het speelgoed van dochterlief reorganiseren. Ze is eind nov jarig en dan komt sinterklaas nog dus tegen die tijd heeft ze allemaal nieuw speelgoed wat ook een plekje moet hebben in huis, dan maar weer eens schuiven met de meubels en tegen de tijd dat ik bijna uitgerekend ben kan die box komen. Ik weet nog wel dat we de box hadden staan rond 38 weken en dat mijn nichtje (toen 1,5) steeds de knuffeltjes eruit wou pakken. Wij steeds zeggen dat dat voor de baby was. Maar de baby diende zich pas met 42 weken aan dus op een gegeven moment had mijn nichtje echt zoiets van 'ja hallo, jullie hebben het steeds over de baby maar ik heb nog steeds geen baby gezien dus ik ga gewoon weer bij die knuffels kijken'
Ik denk onze in December, inplaats van de kerstboom We hebben 1 hond die is niet zo goed in veranderingen, dus dan kan die er rustig aan wennen. Maar veel eerder neerzetten zal het niet worden.
Leggen jullie kleine na de geboorte al snel in box? Ik dacht dat het pas voor iets grotere kindjes was:-S ik moet nog zo veel leren haha
Demi sliep overdag in de box dus zij ging inderdaad al na een paar dagen (toen we thuis waren uit het ziekenhuis) meteen in de box.
Ja hoor baby kan gewoon vanaf de geboorte in de box, hier ook gedaan. Wat je ook nog kan doen is de reiswieg van de kinderwagen in de box zetten, dan ligt je kindje niet zo 'open'. Wij hebben hem vorige week ofzo neer gezet, staat niet in de weg want hij staat in een loze hoek naast de bank.
Hier is de box eigenlijk nooit gebruikt. Ja nu, om spullen waar ze niet aan mag zitten in op te bergen..
Hier komt hij vrijdag en heb echt geen andere plek om hem neer te zetten dan op de plek waar hij gaat komen te staan. Vind het ook wel leuk vast wat te hebben staan straks en kan de hond er ook mooi aan wennen. Hmmm ideetje, hond in de box met dweilen, geen pootjes meer door het huis .
Wij hadden de box er pas ingedaan toen mijn zoontje ongeveer een week was, eerst had ik nog een bed in de kamer en het was eigenlijk wat te vol toen, deze keer gaan we hem ook pas na de bevalling neer zetten, hij staat nu boven en kan zo uitgeklapt worden, ik vind het zon groot ding om al weken van tevoren hier te hebben.
na de bevalling, de eerste dagen ben ik nog in t ziekenhuis, de dagen erna ligt ze of bij me of in de antieke kinderwagen te slapen. dus als ze een beetje gaat kijken, komt de box. moet er niet aan denken nu al dat ding hier in de kamer, weeer iets om af te stoffen, kleed paar keer wassen, dreumesdochter steeds weer zeggen dat ze niet mag klimmen/dingen erin smijten nee....
Ik denk dat wij hem in mijn verlof erneer gaan zetten.. zo rond de 34-36 weken. Ik vind het wel leuk om hem hier te hebben staan! Moet wel zeggen dat wij er dan ook wel plaats voor hebben
Wij gaan begin november eens kijken voor een box en dan zetten we m ook gelijk op. Meer om mijn dochter eraan te laten wennen want haar speelgoedkeukentje zal op een andere plek moeten komen staan...
Hier staat hij al 4 weken dus zo rond de 22e week neergezet. We hebben hem van vrienden gekregen en die brachten hem vond het zo suf om weer ergens een plekje er voor te moeten gaan zoeken. Daarbij hebben wij 2 katten, 1 kan slecht tegen veranderingen (ouwe muts van 17) dus proberen we haar alvast een beetje aan alle nieuwe dingen te laten wennen.
Als we het in de box leggen, dan leggen we het in de kinderwagenbak met een deken, zo ligt het nog lekker beschut en warm
Toen we hem kregen van mijn ouders met een week of 20 . Na een goede 20-weken echo zijn ze naar de Baby-Dump gecrossed en wilden hem hier gelijk in elkaar zetten. Box bleek echter beetje 'gammel', dus hebben 'm geruild met 21 weken en een Bopita gehaald. Ook deze maar weer gelijk opgezet . Het staat zo gezellig!
Hier staat hij al Mijn zoontje van ruim 1,5 zit er nog weleens in. Ik ga hem ook niet meer uit elkaar halen.
Met 33 weken in elkaar gezet. We hebben de ruimte ervoor, vind het ook al wel leuk om naar te kijken . We hebben ook 2 poesjes die er aan moeten wennen, er liggen ballonnen in, ze blijven er mooi uit de buurt !