Wanneer hebben jullie de box opgeruimd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Met welke leeftijd hebben jullie de box opgeruimd?

1. Rond 6 maanden

2. Rond 12 maanden

3. Rond 18 maanden

4. Rond 24 maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    En waarom

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb 6 maanden gekozen maar t was rond de 8 maanden. Waarom? Omdat mijn zoontje er toch zo goed als niet meer in zat en wij heel klein wonen. Vond hem daardoor alleen maar onhandig.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik dacht rond de 13 maanden maar kan ook vroeger zijn. Hij stond er ongebruikt dus waarom nog houden? Alleen met de bmr prik heb ik hem een beetje gemist omdat hij toen ziek was. Op de bank wilde hij niet rusten en hij bleef maar gaan terwijl hij echt ziek was, als ik die box had kon ik hem zo "verplichten" tot rust.
    Verder nooit gemist

4. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Hier staat hij nog steeds als ik eten ga koken gaat hij er altijd nog even in, hij vind het prima. Dus hij zit er ongeveer een uurtje per dag erin.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    6.5 mnd
    Dochter begon optrekken en langslopen en wilde nooit meer in box
    Nooit spijt van gehad

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Van de week, was enkel speelgoed oppslag

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Rond 18 maanden weer omhoog gezet voor de baby. Hij had er nog langer ingekund. Ik gebruikte t nog als 'veilige plek' als ik moest koken of douchen. Speelgoed of filmpje erbij en hij was helemaal happy.

8. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

6 maanden. Toen ze begon te rollen zat haar voet steeds klem. Dus steeds vaker op de grond op een kleed en zodoende weggegeven.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij Aiden rond 18 maanden.

Hij staat er nu nog steeds voor Finley als ik sta te koken of even naar boven moet. Anders moet ik alles uit de kamer meenemen, want hij zit werkelijk overal aan en stopt van alles in zijn mond. Ook wil Aiden hem nogal eens omver duwen.
    Dus voor zijn eigen veiligheid zit hij dan nog even in de box.

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Met 11 maanden aan de kant geschoven en met 13 maanden naar zolder gedaan, werd steeds meer een opslagplaats voor speelgoed...

11. Nati

Nati Niet meer actief

Mijn dochter had altijd al een hekel aan de box en ik heb hem met om en nabij 12 maanden verkocht. Ik gebruikte hem alleen nog maar als opslag voor speelgoed en het was een vreselijke sta in de weg. We waren allemaal blij toen dat ding weg was. :D

12. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Rond 7 maanden, denk ik. Voor mijn dochter was het helemaal geen veilige plek meer van zodra ze zich begon op te trekken. Ze viel voortdurend tegen de spijlen, probeerde eruit te klimmen en begon te krijsen. De grond was vanaf dan veel veiliger.

13. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Staat nog steeds maar wordt zeldzaam gebruikt. Hij zit er alleen in als ik even gauw iets moet doen zonder hem Mee te hoeven slepen. Hij is te gevaarlijk om alleen los te laten rondlopen.
    T is hier ook geen speelgoedopslag oid en hij staat niet in de weg. Dus hij staat mij prima.

14. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    Rond de 24 maanden.
    Zoon had er helemaal zijn hoekje, zijn plekje.
    Vond het heeerlijk om in te spelen :)

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb gestemd op 12 maanden maar eigenlijk was het rond de 9 maanden, toen hij goed kon kruipen. We hebben hem maar tot 6 maanden gebruikt, toen begon hij te kruipen en hebben we hem er niet meer ingezet.

16. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wij laten hem nu staan omdat ie anders over 20 weken toch weer terug moet. Anders was hij nu wel weg geweest :)

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij de oudste met 1 jaar. De jongste met 6 maanden en de uk-in-wording krijgt helemaal geen box.
    Ze zaten er amper in. Hebben groot speelkleed op de grond en dat werkt prima.

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Rond de 8 maanden. Dochter was liever uit de box en dat ging prima. Scheelde weer een hoop ruimte in huis!

19. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Heb de box rond de 12 maanden opgeruimd omdat onze dochter er toch nooit in zat en hij wel ruimte in beslag nam (hij werd voornamelijk gebruikt voor de speelgoed opslag :D). Nu daar een mooie speelhoekje voor haar kunnen maken.

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    met 17 maanden, ze vond het niet meer leuk

Deel Deze Pagina