Wanneer hebben jullie de box opgeruimd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Met welke leeftijd hebben jullie de box opgeruimd?

1. Rond 6 maanden

2. Rond 12 maanden

3. Rond 18 maanden

4. Rond 24 maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Of je het nu vindt kunnen of niet.. ik vind niet dat je mag oordelen over andere ouders! Iedereen doet het op zijn of haar eigen manier..

2. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Het is overigens ook offtopic om te oordelen, vraag is hoe oud je kind was toen de box wegging. Niks meer niks minder.

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Nee ik vind je niet direct een slechte moeder daar is meer voor nodig, maar ben wel heel verbaasd dat je baby zolang alleen laat om zelf nog even te gaan slapen

4. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Oh, is Quinny nu opeens verdwenen?? :(
    Ik dacht eerlijk dat het sarcastisch bedoeld was.

Jammer dat ze meteen weg gaat. Beetje raar..

5. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Vorig maand pas maar gebruikte m eigenlijk al een half haar niet meer.. :)

6. Alf

Alf Niet meer actief

7 maanden. Omdat zoon niet rolde en op advies van de fysio op een groot kleed op de grond moest oefenen was de box te klein en beperkt voor meneer. Nadat ik er weet niet wat aan troep in opsloeg maar weer opgeruimd.
    Ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Het is wel een bouwwerk weer ;)

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Bij mijn oudste was het een speelgoed opslag vanaf 7-8 maanden ;), maar ook de plek waar hij even veilig in kon als ik even naar boven moest etc. Om die reden is de box een tijdje blijven staan en toen was ik zwanger van nr 2, hadden we niet zo'n trek om het ding te verslepen (om het paar maanden later weer van zolder te moeten halen).

Nr 2 heeft ook tot 7-8 maanden in box gespeeld, daarna niet meer. Vanwege 'veilig plekje' wel tot 18 maanden of zo laten staan en toen echt opgeruimd.

Nr 3 zit nu dagelijks nog in de box. Ze vindt het leuker er buiten, maar soms kom ik echt even ogen en handen tekort, dan is het fijn dat zij even 'veilig' in de box kan zitten. Ik straal dan ook echt uit "jammer dan, maar nu moet het even" :p, dus ik denk dat ze mede daarom haar verzet meestal snel staakt en rustig gaat spelen. Ook voor de andere kinderen is het fijn als babyzusje even niet hun kan storen in spel.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Mijn oudste huilde altijd in de box maar ik wilde het perse, al was het maar voor even. Jaar volgehouden. De jongste wilde na het wakker worden nog wel een half uurtje, hij is nu een paar weekjes weg omdat ik liever het tafeltje weer op die plaats wilde hebben.

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Ze gaan toch zitten na een paar maandjes of ff buikligging?

10. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    omdat er kijkers kwamen kijken voor ons huis en het dan wat opgeruimder uit zag... maar stiekem ook omdat zoonlief er gewoon nooit in wilde

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Had eigenlijk 6 maanden moeten stemmen maar eigenlijk...Tja, we hebben nooit een box gehad, is hier (UK) ook niet gebruikelijk :) Ze loopt nu gewoon het hele huis door (wel met ons de trap op hoor) en alles gaat goed..Spelen doet ze op een kleed of ook, naja, gewoon door het hele huis.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind de box juist handig worden wanneer kinderen echt gaan kruipen, staan en lopen. Als ik dan even naar boven moet, naar de wc, de deur open etc kan de kleine even in de box. Ook om zelf even rust te vinden in alle ondernemersdrift.
    Met een maand of 18 houdt het wel een beetje op en wordt de ruimte echt te klein.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Bij de oudste met 10 maanden, bij de jongste 14 maanden

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Met 14,5 maand hebben we de box opgeruimd

Deel Deze Pagina