Wanneer hebben jullie de box weggedaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lillibit, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben hem een maand geleden weggedaan ongeveer. Hij was inderdaad alleen een opslagplek voor troep en hij staat eigenlijk gewoon in de weg, het lijkt zoveel opgeruimder nu, heerlijk!
    De tv is een goede afleiding als ik even iets moet doen, maar de was ofzo doe ik toch alleen in het weekend en dan is papa ook thuis.

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Met 10 maanden.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    sinds mijn dochtertje kruipt (met 9 maanden) is de box weg. Ze wilde er niet meer in was echt huilen. en ze speelde er ook niet in wilde op de grond lekker rond kruipen en spelen. op de grond heeft ze ook veel meer ruimte en kan ze op ontdekking gaan.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Bij mijn zoon met 8 maanden (hij werd toen al maanden niet gebruikt) en bij mijn dochter met 6 maanden. Nooit gemist. Gaat meer dan prima zo. Ik hou niet van boxen, ze staan alleen maar in de weg. Zodra ze een beetje kunnen bewegen leg ik ze liever op de grond. Mijn dochter loopt nog niet niet, maar maar toen mijn zoon begon met lopen heb ik eigenlijk nooit een moment gehad dat ik dat ik de box nodig had.

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whaha, daar ben ik dis ook bang voor! Maar ik heb het idee dat dat nu toch niet meer werkt bij hem, dat ik hem dan al eerder consequent had moeten laten wennen aan de box....

Deel Deze Pagina