Sinds het moment dat ik zwanger ben geworden lijk ik wel een puber. Ik kreeg overal puisten op m'n gezicht. Ik dacht na 3 maanden word het vast minder maar helaas. Op m'n gezicht is het gelukkig een heel stuk minder geworden met hier en daar een klein pukkeltje en af en toe een grote. Maar mijn rug zit echt helemaal onder!! Ik lijk wel weer 15! Nu ben ik ondertussen alweer ruim 30 weken zwanger en het wordt alles behalve minder Ik vroeg me af of er hier meer zijn die daar ook zo extreem last van hebben en wat jullie er aan gedaan hebben. En of het na de zwangerschap weer snel weg is gegaan..
Ik heb r ook last van (wel in mindere mate). Maar ik smeer er foundation op. Verder gewoon alles wat ik ook zou doen met jeugdpuistjes: zachtjes scrubben, maskertjes gebruiken en vooral NIET uitdrukken want daar heb ik een litteken van hoe je ze op je rug kan verzorgen weet ik zo gauw niet, ik heb ze alleen in mn gezicht
Hier het zelfde! Vanaf t moment dat ik stopte met de pil waren mijn hormonen zo van de rel dat mijn hoofd wel een grindtegel leek. Toen ik net zwanger raakte trok het gelukkig wat weg, maar nu de laatste 4 weken zit mijn rug ook onder met pukkels, en ik vind het vreselijk en ook ik hoop dat t wegtrekt na de bevalling want dit ziet er echt niet uit (ik schaam me er zelfs n beetje voor)
Ja ik vind het echt verschrikkelijk en schaam me er ook wel voor. Durf nauwelijks naar het zwembad want mensen kijken al naar me omdat ik zwanger ben en dan nog die lelijke rug er bij. Ik mag al blij zijn dat het er niet zo veel in m'n gezicht zijn want dan had ik de deur zowat niet meer uit gedurfd.. ik hoop dat na de zwangerschap en als de hormonen weer uit m'n lijf zijn de pukkels ook weer verdwijnen..
Ik heb er ook last van, sinds ik echt met hormoon trajecten ben gestart (IUI's met stimulatie en IVF). Knap vervelend als er opeens weer een mount Everest op je voorhoofd, kin of zijkant van hoofd tevoorschijn komt. Had het op gegeven moment zelf in m'n nek... Begint nu wel minder te worden. Hormonen en puisten.... 😣
Ik heb er ook last van sinds ik met hormonen ben begonnen om zwanger te raken. Heb vroeger nooit puisten gehad, altijd een gladde huid. Nu gebruik in van kruidvat zo'n reinigingsgel, ik merk wel dat ik minder pukkels heb als ik dit gebruik. Ik ga er gewoon vanuit dat ze na de zwangerschap wegtrekken☺
Heb het helaas al sinds het begin van mijn zwangerschap. Gelukkig weinig in mijn gezicht. Maar ook mijn rug zit helemaal onder. En het jeukt ook zo af en toe.. Hoop dat het na mijn zwangerschap gauw weer wegtrekt. Zou nu niet eens een hemdje aan doen..
Hier ook vooral op mijn rug.. Hoop ook dat het snel wegtrekt na de bevalling! Hier ook nog niet echt iets gevonden om ertegen te doen.. Pangel werkt heel goed, maar zou je even moeten kijken of dat mag tijdens de zwangerschap.
hier vanaf 12 weken en in mn gezicht.. had altijd wel wat meeetertjes die heel klein tot een inimini pukkeltje werden maar nu grotere en die langer rijpen moeten.. en dan staat er in de boeken dat je vanaf een week of 12 gaat stralen! glimmen ja met vette huid en pukkels!
Ik zit ook helemaal onder en voornamelijk in mn gezicht, bij de tuinen hebben ze goede producten van dr organic. Verder scrub ik mn gezicht met keltisch zeezout, klinkt gek maar vooral dat laatste haalt alle ontstekingen weg. Uiteraard na het scrubben een dag/nachtcreme zonder oil (olie) dit omdat dat vaak je porien verstopt en je acne erger maakt.
Jep.... Hier ook, en al vanaf het stoppen met de pil (sept 2013) heel erg in m'n gezicht.... Sinds begin van de zwangerschap ook heel erg op m'n rug met de nodige jeuk erbij. M'n vriend scrubt mijn rug 1/2 keer per week en smeert het dan goed in met babyolie (vooral tegen de jeuk natuurlijk) en dat helpt wel. Of het ook tegen de puistjes helpt weet ik eigenlijk niet, vond de jeuk belangrijker om aan te pakken en vind puistjes op mijn rug lang niet zo erg als in m'n gezicht dus kan me er verder niet zo heel druk om maken.. En in m'n gezicht.. Ach ja het is wel balen hoor, als er weer een dikke opduikt. Tegelijk hoort het er bij en weet je waar je het voor doet, denk ik dan maar
Haha... Nou die puisten stralen al wel hoor! Fijn vooruitzicht dat de rest over paar weken mee gaat stralen, dan vallen ze misschien wat minder op 😉
Bij mijn eerste zwangerschap had ik al last van mee eters en pukkels. Maar het is bij deze dubbel zo erg ik scrub een beetje en gebruik maskers
Hier ook last van gehad, ik gebruik van garnier de 3 in 1 tube. Dat is scrum, maskertje en reiniging. Werkt bij mij wel en je doet best lang met zo'n tube!
Ik heb er ook last van gehad, deed regelmatig scrubben en een maskertje maar kan niet zeggen dat dat echt geholpen heeft. Nu na de bevalling is het nog erger geworden, vooral in mijn gezicht
Ik had er in extreme mate last van. Ik had wel baat bij een huidtherapeut, maar ben uiteindelijk bij de dermatoloog beland, daar kreeg ik antibiotica omdat mijn ontstekingen enorm groot en pijnlijk waren, in deze mate had ze het nog nooit gezien. Ik had het in mijn hals, nek, rug en decolleté. Gek genoeg werd het een dag na bevAlling direct minder en nu heb ik het nauwelijks meer alleen nog tijdens de menstruatie.
die gebruik ik ook en gelukkig helpt dat aardig voor m'n gezicht. Maar m'n rug blijft een grindtegel helaas.. ik was ook benieuwd naar meiden die het ook hebben gehad en waar het naar de zwangerschap weer verdween.. beetje positief vooruitzicht voor de zomer hahaha want zo ga ik niet in m'n bikini