Hoi hoi, Wat doen jullie je kleintje aan met dit weer met de slaapjes?? Ik doe nu overdag geen broek en sokken aan, in een zomerslaapzak zonder mouwen en dan een lakentje en enkel dekentje. 's Nachts een pyama, zomerslaapzak en lakentje en enkel dekentje zonder sokjes. Ik dacht dat het nu nog wel een beetje koud zou zijn in alleen een romper, slaapzak, laken en deken. Groetjes
mijn dochters hebben gewoon een romper aan en een pyama, sokjes.. en een dunne slaapzak... en een dekbedje over.... pas als het echt heel warm wordt krijgen ze een romper aan en een slaapzak...
Mijn zoontje heeft nog gewoon een pyama (geen sokken) en slaapzak aan en een dekentje over hem heen. Zo warm is het toch nog niet?
Mijn zoontje is nog al warm van zich zelf. als ik hem in een trappelzak leg met een pj, dan wordt ie drijf nat wakker. hij ligt momenteel alleen in een romper onder een dikke deken. en hij blijft daar ook gewoon onder liggen snachts ( goed in gestopt) en zelfs dan wordt ie zwetend wakker het is ook niet koud in zijn kamer dat scheelt , het is het warmste plekje in huis. soms ligt ie wel met een shirtje aan nog ( extra groot ) op de dag gaan alleen zijn broek en sokjes uit. dit allemaal op advies ha en cb ivm met daans lichaams tempratuur die steeds 37,5 is
romper meestal lange mouw, pyjama (gewoon blote voetjes), slaapzak met lange mouw en dekentje. Het is ook overigens nooit koud in zijn kamertje meestal rond de 19 graden.
Eigenlijk hetzelfde als de hele winter al. Kleine is nu ruim 11 maanden en heeft een luier, romper zonder mouwen of met korte mouwen, pyama truitje met lange mouwen, pyama broekje met lange pijpen en soms sokjes aan. Verder slaapt ze onder een lakentje en een dubbel dekentje, maar hier staat het raam alweer een tijdje snachts lekker open op onze slaapkamer. Oudste twee hebben overigens hetzelfde aan en slapen ook onder een lakentje met dubbele deken. Liefs, Hanneke!
Nu: romper zonder mouwtjes, t-shirtje en een slaapzak. Dan onder een enkele deken en een lakentje. Geen sokjes en een broekje dus. Overdag heeft hij tijdens zijn slaapjes precies hetzelfde aan.
Hier een dunne pyjama (wel lange mouwen met een broekje) en sinds eergisteren zomerslaapzaak (daarvoor dikke winterslaapzak), sokjes aan en onder een lakentje en dubbele deken. Op hun kamers is het rond 20 graden.
Sam heeft een rompertje aan, pyamaa en sokjes.... en een warme slaapzak met mouwtjes, en 2 (soms 3) dekentjes (1 dikke, 2 dunnetjes) (gebruik geen lakens als hij in zn slaapzak ligt..... het is bij ons snachts 17/18 graden, vrij fris dus!! en als ik Sam minder dekens geef, wordt ie heel vaak wakker snachts, hij kan niet slapen met koude knuisjes, we hebben lang gezocht voordat we erachter kwamen dat ie het gewoon koudjes had snachts!!! sinds die extra dekens slaapt ie heeeeel de nacht lekker door ... HEEERLIJK
Gevoerde slaapzak zonder mouwen, pyjama, romper (kort of lange mouw, ligt aan outfit overdag) en dan onder een enkele deken. Maar mijn zoontje is nogal beweeglijk in bed, vandaar die gevoerde slaapzak. Kamertemp. 's nachts is rond de 17 graden.
Vaak pyama met lange mouwen en broek geen sokken en dan in slaapzak.Soms zoals toevallig vanavond een noem het maar kruippakje voor 2 tot 4 jarige dus 1 geheel pak onder de dekens. Natuurlijk ook gewoon luier met romper korte of lange mouwen. Als hij in slaapzak ligt niet onder dekens anders is hij zwaar bezweet midden in de nacht.
Hier is het koud in de slaapkamers, een graadje of 16/17. Mijn zoontje van bijna 1 draagt een romper, een dunne pyjama, een dikke winterslaapzak met mouwen en ligt onder een lakentje en dekentje. Die schopt hij in de loop van de nacht meestal af, vandaar de dikke slaapzak. Van de week sliep hij 1 nachtje in een zomerslaapzak (dankzij mijn man) en toen werd hij steeds huilend wakker, tot ik hem uiteindelijk midden in de nacht toch maar weer in zijn dikke zak heb gehesen. Blijkbaar heeft ie het toch wel nodig.
Romper met lange mouwen, shirtje met lange mouwen, sokken, wollen slaapzak zonder mouwen. Lakentje, 2 wollen dekentjes.
Ok ik zie dat het nogal eens verschilt maar dat is logich, elk kindje en kamertje is anders. Bij ons is het denkt ik rond de 18 graden op zijn slaapkamer, dus ik vroeg me af of ik hem niet te warm kleed, een vriendin van me legt haar dochter alleen in romper en slaapzak in bed vandaar mijn vraag. Maar ik houd het gewoon zoals ik het nu doe!! Bedankt voor de antwoorden!!
mijn zoon heeft een romper een pyama en een winterslaapzak met mouwen aan en dat blijft ook nog wel ff zo. er ligt een los dekentje half overheen omdat hij dan beter slaapt en ik voel als ik snachts naar de wc ga in zijn nekje als hij wat kouwelijk is trek in de deken lekker op en anders niet. ik moet echt niet denken aan een zomerslaapzak nual. maar wij hebben ook een koud hoekhuis dat scheelt ook wel natuurlijk.
alleen een romper doe ik pas als het echt lekker wordt buiten. want s nachts kan het nog best gemeen afkoelen.
een winterpyjama trui zonder broek, dikke slaapzak zonder mouw, een dekentje in een dekbedovertrek,, liefsz 8)
mn grote aappie heeft een romper en pyama aan en dan onder dekbed (dus geen deken maar een dekbed) mn baby aappie slaapt bij mij op de kamer, waar het warm is, in een romper met lange mouwen of een shirt in een slaapzak (waarvan de mouwen dichtgenaaid zijn ivm inbakeren) en dan een dekentje eroverheen. Het zijn allebei nogal heet-nekken
Demy slaapt in romper ligt er aan wat ze aan gehad heeft overdag of het lange of korte mouwen zijn.. pyamashirt en slaapzak met lange mouwen en dan een dekbedje mevr trapt zich bloot snachts en het is nogal koud bij ons boven.. Robin slaapt in rompertje pyama en sokken onder een lakentje en dubbel geslagen dekentje Vanaf wanneer deden jullie geen sokken meer aan? Overdag slaapt hij gewoon in zijn outfit wat hij aan heeft behalve als het een spijkerbroekje ofso is..