Ik heb vandaag nog een echo gehad en volgende week weer En dan hopelijk de week daarop nog ene want hoop dat ze zo lang mogelijk blijft zitten. Tis maar een kleintje. Maar zit nu al op 38 weken dus zeer binnenkort heb ik geen echo meer nodig om haar te zien En dan betere kwaliteit foto's, haha.
17 maart de 20-weken echo. Ik vind het toch wel weer spannend of alles helemaal goed is. Verder horen we dan hopelijk ook of het een jongen of een meisje is.
Morgen heb ik de eerste gewone controle bij de verloskundige, dus zal ik denk ik voor het eerst het hartje horen! En volgende week maandag hebben we een geslachtsbepalingsecho! Heb in beide heel erg veel zin en ben toch elke keer weer een beetje zenuwachtig...
10 maart heb ik mijn 20 weken echo . En dan krijg ik ook te horen of het een jongetje of een meisje wordt. Spannend!
Net eerste onderzoek gehad bij de vk en voor het eerst het hartje gehoord! Leek net een trein die voorbij denderde Echt heel leuk. En weer enorm beweeglijk, net als bij de 11 weken echo, dat wordt nog wat! Hoe dan ook, alles was goed dus ik ben blij
Over ongeveer 6wk een liggingsecho. Heb sinds 23wk geen echo meer gehad. En dat was een extraatje. Was bij gyn ivm mijn somberheids klachten in het 1e trim.als afsluitend gesprek. Omdat die klachten na week 15 al verdwenen waren dacht ik dat ik binnen een minuut weer buiten zou staan. Toen bood ze aan een echootje van de beeb te maken, zonder indicatie, omdat ik toch een 30min afspr had. Ik was de laatste op haar spreekuur en ze had toch genoeg tijd zei ze. Leukleukleuk hahaha. De vlk zei wel dat ik recht had op 2 groeiecho's omdat mijn moeder zw.suiker had, maar omdat ik dat zelf niet heb verwacht ik niet dat ik die nog ga krijgen.
Op 15 maart termijnbepaling. Ik ben zo benieuwd hoe lang ik al zwanger ben, dan heb ik eindelijk een uitgerekende datum. En natuurlijk dat mooie knipperlichtje waar het allemaal om draait.