Hoi meiden, Ik heb echt een super bevalling gehad,aan het einde hebben ze me alleen 2 prikken in me bovenbeen gegeven,volgens mij voor de placenta omdat die er niet gauw genoeg uit wou.Nu na 4,5 maand heb ik op die plek nog steeds een rot gevoel,tis moeilijk uit teleggen net of t dood is maar als je der tegenaanstoot doet t zeer,hebben meerdere van jullie hier last van gehad? Groetjes
ik heb ook een prik gehad voor de placenta maar zou echt niet meer weten waar die zat misschien even vragen aan de huisarts hoe dat kan
ja denk dat ik dat dan ook maar ga doen,als niemand anders er last van heeft,beetje vaag,dacht zal wel over gaan met de tijd maar tis alweer 4,5 maand geleden
het was bij mij echt om de moederkoek er sneller uit telaten komen,ik heb juist helemaal niet zoveel bloed verloren.
je krijgt er vaak een voor de placenta snel te laten komen (en dus uiteindelijk minder bloed te verliezen) en soms krijg je ook nog trombose prik toch (als je moet blijven in het ziekenhuis) weet niet meer precies..
Volgens mij heb ik geen trombose prik gehad,was ook echt zo weer uit t ziekenhuis,het waren echt 2 prikken in me rechterbovenbeen en de 2de was volgens mij omdat ie nog niet kwam.groetjes
Ik heb ook wel zes weken last gehad van de prik in m'n bovenbeen. Ze zei al wel dat het een beetje 'raar' gegaan was, maar ze wist niet precies hoe dat kwam. Nouja, gelukkig is het over gegaan.
Ja nu je het erover hebt... heb bij beide bevallingen een trobose prik gehad maar bij de 2e bleef ik best nog wel een tijd die plek voelen waar ze die prik hadden gezet. Later nog nagevraagd aan de vk of het geen kwaad kon maar kon geen kwaad volgens haar, dan had de zuster waarschijnlijk net naast een spier geprikt. Maar nu 5 mnd later voel ik het niet meer, maar heeft zeker wel tot een maand of 3 geduurd (zeker als ik die dag veel had gedaan of veel had gelopen)
dan hebben ze niet goed geprikt.. niets ergs hoor, maar als ze te snel de vloeistof in je been duwen kan dat erg pijnlijk zijn...
Je kan 3 prikken in je bovenbeen krijgen, de anti D prik voor als je rhesus hebt, Cyntocinol voor je baarmoeder te laten samentrekken, en de tromboseprik, van de anti D prik kan je wel behoorlijk last van hebben... Maar ik zou als ik jouw was het even navragen...
hier ook heel lang last gehad van de 2 prikken in me bovenbeen na de bevalling. soort spierpijn gevoel en sinds een weekje is dat weg ma als ik er op druk doet het nog wel pijn. die pijn komt dan volgens mijn HA doordat ze waarschijnlijk perongelijk in een spier hebben geprikt. dat kan behoorlijk lang gevoelig zijn.
Ik heb hem ook gehad omdat ik een snelle bevalling had, om te voorkomen dat ik erg ging bloeden. Heb er ook nog erg last van, geen gevoel op die plek, een doof gevoel inderdaad. Moet woensdag voor nacontrole naar de vk, zal het eens vragen...
Ook bij mij kwam de placenta niet snel en ik heb daar 2 keer medicijnen voor gehad maar dan via een infuus in mijn hand , ik moet zeggen dat die plek in mijn hand ook nog lang heeft pijn gedaan . dus hier geen geprik in mijn benen.
Ik heb er zelfs 2 gehad, placenta kwam niet snel genoeg, teveel bloedverlies bladibla. Maar ik had er geen last van naderhand.
Ik heb het vergeten te vragen... maar ik heb het nog steeds! Ik had vanmorgen kippenvel op mijn benen en zag dat ik op de prikplek dit niet had! Misschien zijn de zenuwen daar beschadigd of zo?