Ik heb mijn ouders gebeld zodra Thirza en ik lekker verzorgd waren en rustig op bed lagen en VK en kraamhulp weg waren. Dat was dus om half 5 's nachts. Was dan ook wel omdat mijn ouders ver weg wonen... Mijn man heeft 's morgens vroeg, toen we rond een uur of 8 ofzo wakker waren, zijn kinderen en daarna zijn ouders gebeld en ik mijn zusje. De rest van de broers en zussen kregen we gaandeweg de ochtend te pakken... en om 1 uur hadden we de eerste visite, Toen hadden we dus mooi even alles op orde kunnen brengen, bij kunnen komen en nog even wat kunnen slapen.
Onze dochter is om 20 uur geboren en 21 uur de ouders en broers en zussen gebeld rond 22 uur waren zei er en om 22.45 was alles al weer lekker huis zodat we lekker bij konden komen
youame is om 13.31 geboren en we hebben pas na 3 uur gebeld vooral omdat ik ks had gehad en youame geboren is met een schisis waarvan we geschrkken waren dice is om 7.12 geboren en een half uurtje later hebben we onze ouders broers en zussen gebeld
Ruben is om 12.09 geboren. Mijn moeder zat naast me dus die hoefden we niet te bellen. Schoonouders om een uur of 13.00 ingelicht met de mededeling dat hun klein zoon was geboren en dat ze rond 16.00 van harte welkom waren om hem te bewonderen. Werd mijn schoonmoeder een beetje boos. Het is ook haar kleinkind en ze mocht best meteen langskomen. Vriend moest nog naar zh met buisje bloed (rhesus-) en ik moest nog douchen. Volgende keer bellen we later... Mijn zusje+zwager en zwager+schoonzusje waren er rond een uur of 20.00 mijn vader om 22.00 want die moest werken. Mijn broer kwam de dag erna. (was ik bijna vergeten te bellen )
Haha om niemand te vergeten had ik dus een hele list inclusief alle nummers in de vluchttas gedaan! En had ze op belangrijke volgorde gezet (belangrijkste bovenaan) en heb ze zo naar beneden afgewerkt.
Celina is om half 6 s'middags geboren. Mijn man heeft de ouders en broers en zussen een half uur na de bevalling gebeld. We hadden niemand verteld dat ik zou gaan bevallen en ze was 3 weken eerder geboren, dus het kwam echt als een verrassing voor ze.
ik ben 's ochtends om 06:30 begonnen en toen hebben we de ouders ook gebeld om te zeggen dat het begonnen was. Toen ik 's avonds rond 19:00 uur 9 cm ontsluiting had, heeft mijn vriend de ouders opgebeld en toen zijn ze rustig naar het ziekenhuis gekomen. Broer en schoonzus kwamen net na de geboorte (die was om 20:27 uur). En 2 vriendinnen wisten ook dat het zou gebeuren. Ik vond het heerlijk om al die mensen even in de verloskamer te zien, een uur na de bevalling! Maar ik voelde me ook goed en dat scheelt wel denk ik.
mn moeder wist toevallig dat ik begonnen was... (die wou uit logeren gaan, haha...) Dat was om 16:00, dus die heeft de hele nacht naar de telefoon liggen staren. Ik ben om 10:43 bevallen en om 11:30 ofzo heb ik haar gebeld, nouja, mn man. Die heeft toen ook zijn ouders gebeld en ik heb mn vriendin zelf gebeld. Mijn mama is meteen gekomen (in het ziekenhuis, haha, was alleen vergeten te vertellen dat ik daar was en niet thuis..) Mn vriendin is meteen na de werk gekomen. Toen mn man even naar huis was om spulletjes te halen en te douchen, moest ik gaan slapen. Maar ik was helemaal hyper, dus ik heb mijn broers en zus gebeld. dat was rond 1500. 's avonds is iedereen die in de buurt woonde al langs geweest in het ziekenhuis. Ik vond het heerlijk! Lekker mn meissie showen. Ik voelde me die eerste avond trouwens ook het beste..
Ik had van te voren al gezegt dat ik niet snachts zou bellen. ben om 00.47 bevallen en heb om 06.15 mijn ouders gebeld.daarna souders en zwager
mijn schoonmoeder zat al heel de dag in het ziekenhuis samen met me schoonzusje en mijn ouders hebben we ook gelijk gebeld en me schoonvader ook maar die is pas na 3 dagen komen kijkuh omdat ik eerst in het ziekenhuis lag maar vind het nog belachelijk dat hij niet eerder is gekomen
die waren er bijna allemaal bij (de vrouwen dan) en de rest werd direct na de bevalling gebeld en die waren al in het ziekenhuis toen ik nog gehecht moest worden vond het wel leuk allemaal die mensen om me heen hoor! en vooral onder de bevalling heb ik ontzettend veel aan mijn familie gehad!
Jesse is om 20.19 uur geboren met een spoedkeizersnede, daardoor konden we niet meteen bellen. We moesten er zelf nog zo aan wennen dat hij er al was, dat we pas om 22.00 uur ongeveer zeiden: jeetje, we moeten de familie bellen! Was wel heel superleuk hoor, want niemand had het nog verwacht (Jesse kwam 12 dagen te vroeg) dus grote broers waren helemaal verbluft en m'n zus die geloofde het niet eens, hahaha!
Het mannetje is om kwart over 12 's nachts geboren en we waren om half 5 thuis. Vanaf een uur of 8 - 9 zijn we gaan bellen (eigenlijk hadden we wel wat later willen bellen maar ja, dan is iedereen weer op z'n werk). We hebben ouders en zussen gebeld en ik heb mijn twee beste vriendinnen gebeld. Niemand wist dat het begonnen was dus het was een grote verrassing (en een dikke week voor de uitgerekende datum). We hadden van te voren gezegd dat we pas zouden bellen als hij geboren was en op een net tijdstip. (om te voorkomen dat mijn schoonvader in de wachtkamer zou gaan staan! ) Het eerste bezoek waren mijn schoonouders.. om een uur of 11 in de ochtend. We hebben dus lekker nog even de tijd met z'n 3-en gehad... Pas aan het einde van de middag kwam mijn moeder (moest werken) en 's avonds mijn zus en schoonzus met aanhang. Dat was het op dag 1.
Nou mijn moeder en schoonouders zijn direct gebeld, dit was om 05:48 de navelstreng was niet eens doorgeknipt. Toen deze doorgeknipt was heb ik zelf mijn zus gebeld en die mijn andere zus en broer laten bellen. En binnen 10 minuten was mijn moeder er al, was nog niet eens gehecht, ook mijn zussen waren er in een kwartier, en ik heb het heerlijk gevonden. Mijn schoonouders zijn aan het einde van de middag gekomen....al met al hebben we heel veel mensen ontvangen op die eerste dag en daar heb ik nog steeds geen spijt van, de volgende dag hebben we genomen om met zijn drien te genieten. Ik vond het bij mijn zussen verschrikkelijk om te moeten wachten en dus wou ik dat zelf anders doen. Overigens heb ik ze ook laten weten toen ik begonnen was, dat zou ik de volgende keer misschien niet meer doen, maar goed waarschijnlijk ben ik dan weer zo blij en zenuwachtig dat ik het gewoon weer doe!
Sasha is om 8.10 zondagochtend geboren, ze wisten het hier alleen op het forum dat ik weeen had. Niemand anders. (ja mijn man hihi) Het was niet zo'n leuke bevalling en ik had echt even reset-opstarttijd nodig. Dus hebben we pas rond 10en gebeld. Mijn ouders met mijn zusje zijn om ongeveer 1 uur gekomen, net zoals mijn schoonouders. Mijn broertjes en broer kwamen in de loop van de week. En vrienden had ik rond 12en gesmst, tijdens mijn slaapuurtje. (pff zoveel adrenaline kun je echt niet slapen hoor) Sommige close friends zijn dezelfde week nog komen kijken, andere in week 2. We wilden expres in de 1e week niet zoveel visite.
Caitlin is geboren om 07.35 en mijn vriend en moeder waren er bij en pas rond 09.00 ben ik andere mensen gaan smsen.
Fenneke is om 6.47 geboren en de opa`s en oma`s zijn meteen gebeld. Ze stonden om 7.30 in de verloskamers terwijl ik nog in mijn eigen troep lag. Maar dat vond ik helemaal niet erg,was erg druk op de verloskamers.
ik zou niet eerder bellen als dat ik thuis was dat hadden we gezegt. ik was echt net bevallen en ik was zo super trots ik moest gewoon echt bellen ik werd nog gehecht en toen had ik opa al aan de telefoon
ik heb zelf helemaal niemand aan de lijn gehad. ik had er ook geen behoefte aan. mijn ouders stonden al in de hal van het ziekenhuis te wachten. mijn schoonmoeder wou niet gebeld worden anders zou ze te zenuwachtig worden haha pas een uurtje na de geboorte van yelena heeft mijn vriend ze gebeld. toen mijn ouders terug kwamen uit het ziekenhuis, hebben ze heel de familie gebeld. dus eigenlijk hebben mijn ouders het voor me gedaan
Mijn moeder was bij de bevalling dus die hoefde ik niet te bellen maar mijn zusjes en mijn vader wisten dat ik aan het bevallen was omdat mijn moeder ze gebelt had om 13:00 uur toen ik naar het ziekenhuis ging dus zij zijn naar mijn huis gegaan om daar te wachten tot ons kindje geboren zou worden ( ze wonen namelijk niet bij mij in de stad). Toen ze er om 17:00 eenmaal was heeft mijn moeder ze meteen gebeld en waren ze binnen 10 minuten in het ziekenhuis en zijn ze bij mij op de verloskamer naar ons meisje komen kijken nadat ze eerst nog bijna een uur in de gang hebben moeten wachten omdat mijn placenta niet wou los komen en die door de gyn dmv hard gedruk op mijn buik verwijdert is . Mijn vriend heeft toen ook zijn moeder gebeld en die is de dag erna meteen gekomen .