wanneer hebben jullie fam gebeld na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Fleur1, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een leuk topic! :D

Mijn moeder hebben we gebeld toen we te horen hadden gekregen dat ze Esmee dmv een keizersnede gingen halen. Zij had onze honden die dag in huis ivm met opname voor een draaipoging.. Mijn vriend heeft zijn ouders nog geprobeerd te bellen maar die waren niet thuis..

Om 15.59 is Esmee geboren en om 18.00 hebben we ouders gebeld.. die belden broers en zus.. En 1 goed bevriend stel..Om half 7 hadden we de kamer vol met opa's, oma's, tante en bevriend stel.. De rest kwam de volgende 2 dagen..

2. Jompie

Jompie Niet meer actief

Om 23.31 bevallen wij hebben de familie gebeld nadat ik gehecht en gewassen was, dus zo rond een uurtje of 3.

3. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi hoi

Tristan is om 15:32 geboren en rond 16:30 heeft mijn man de familie gebeld. Ze waren er tussen 17:00 en 18:00. We hadden na de geboorte eerst even zoiets van....pfff ff bijkomen hoor en even lekker met z'n drietjes zijn. En na een uur is mijn man dus beginnen te bellen

Groetjes

4. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Lenn is om 13.16 u. geboren en rond 13.45 u. hebben wij iedereen gebeld. Achteraf hadden we beter nog ff kunnen wachten want de familie mocht vanaf 15.30 u. komen kijken van de verpleegkundige dus dit hadden wij zo met ze afgesproken.

Achteraf veels te snel. Ik ben na de bevalling bijna gelijk gaan douchen en toen ik klaar was was mijn schoonfamilie er al dus hebben niet echt ff rustig met zijn 2tjes van ons ventje kunnen genieten. Vond het wel erg prettig hoor dat mijn familie er was want je bent natuurlijk super trots maar de volgende keer spreken we een later tijdstip af.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan is om 23 uur geboren, en een half uurtje later hebben wij mijn ouders gebelt, die zaten vol spanning te wachten. Ze wonen ver bij ons vandaan dus kwamen 2 dagen later toen ik weer thuis was.
    Mijn schoonouders hebben we ook na een half uurtje gebelt, die kwamen de volgende dag langs in het ziekenhuis.

6. xxxCorinaxxx

12 jan 2008
    17
    0
    0
    Verzorgende
    Amsterdam
    De belangrijkste personen wilde dat we belde als we na t ziekenhuis zouden gaan en dat hebben we gedaan dat waren mijn ouders me schoonmoeder beste vriendin en me broer,die hebben in de wachtkamer gewacht,ze hoefde gelukkig niet zo lang te wachten want ze was der ook binnen 2 uurtjes.de rest heeft me vriend gelijk erna gebeld,geloof iedereen in ze enthousiasme uit zn telefoonlijst haha.

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Maricha is om 5.42 uur geboren en rond 6.50 uur hebben we de eerste telefoontjes gepleegd en gelijk gezegd dat men na 15.oo uur welkom was.
    Rilène is om 23.34 uur geboren, heb om 23.44 eerst me vriendinnen gebeld (die waren bij ons thuis om op Maricha te passen) en pas toen we thuis waren rond 4.00 uur de ouders, schoonouders en zwager gebeld. de rest hebben we sms verzonden

8. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    Onze dochter was om 22:50 geboren, Omdat ik daarna nog naar de ok moest heb ik mijn ouders pas rond 2uur snachts gebeld.Ik was zelf toen helemaal klaar wakker. wilde het liefs iedereen wel zijn bed uitbellen om het nieuws te vertellen hihi Maar ik heb me ingehouden en tot de volgende dag gewacht.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna is om 1.32 uur geboren en we hebben gewacht tot 's morgens om te gaan bellen naar de opa en oma's en de rest van de familie.

lekker even de tijd voor onszelf gehad
    de volgende keer doe ik het precies weer zo (als ik weer zwanger mag worden)

Deel Deze Pagina