chinese kalender klopt volgens mij bij ons Wij hadden ook vakantie, dus redelijk vaak gezellige avondjes gehad. Achteraf de avond voor de eisprong per ongeluk onveilig gesekst en meteen raak. Allebei overigens nog steeds erg gelukkig met t ongelukje
Voornamelijk om de dag, maar net die avond voordat de dag van mn eisprong was, was meneer moe haha. Kan gebeuren. Heb er niet met de zweep achteraan gerent hoor, hij zei ik zet de wekker wel om 5 uur. Ik dacht jaja.. maar idd, de wekker ging en hals slapend (schaaaaamte toch hahahaa) is het wel gelukt, en ehh het resultaat gaan we 6 mei bekijken d.m.v. een echo heb via brabbels kalender vruchtbare dagen wat bekeken, en toen dus bezig geweest.
Oef; het duurde even 2 posts voordat ik erachter kwam dat het om geslachtsgemeenschap ging. Ik zat maar te denken wanneer wij (een paar weken geleden) voor het laatst bij de Gamma waren geweest om planken op te hangen en waarom dat voor de topic starter belangrijk was. Wij 'klussen' ongeveer iedere dag en 2x in het weekend. Gewoon wanneer wij zin hebben.
Om de dag, maar op dag met veel slijm een keer extra.. Heeft er niets mee te maken (gewoon geluk), maar ben wel zwanger!!
Normaal gesproken om de dag.. maar deze maand hadden we gewoon erg veel zin en na 13 maanden standaard om de dag hadden we er bij maand 14 even schijt aan Duss.. Eerst 4 dagen achterelkaar, dagje rust en toen 3 daagjes achterelkaar. Volgens mijn temp zal het een van de laatste 2 daagjes zijn geweest
iedere dag en soms wel 2x, was al de eerste ronde (of 2e ronde na verwijderen spiraal). ik heb nog geen idee wat het wordt, dat ontdekken we 7 mei.
Ik had tot oktober steeds cyclussen van 26 dagen en verwachtte 3 dagen voor mijn verwachte menstruatie geen eisprong! Maar ik voelde vanalles glibberen van onderen en ik dacht verrek dat is mijn eisprong! Dus toen meteen actie die dag en 2 dagen later. En ik werd niet meer ongesteld. Cyclus was die keer dus 40 dagen.
Ik moest hormonen spuiten om de eisprong op te wekken dus heel romantisch een recept van het ZH om op de dag van en de dag erna te klussen. en we hadden zo geen zin toen maarja anders had ik voor niks al die weken gespoten. gelukkig in 1x raak.
Iedere maand ging ik het helemaal plannen maar afgelopen maand niet mee bezig geweest. En kijk de banner Achteraf heb ik het een dag voor én op de dag zelf van de eisprong gedaan. De rest van de week gewoon niet omdat we beiden ziek waren.
Ik heb in ronde 2 gebruik gemaakt van een ovulatietest (clearblue). Deze was meteen positief en we hebben toen 2 dagen na elkaar geklust. Maar uiteindelijk heb ik mijn menstruatie gekregen. In ronde 3 heb ik geen ovulatietest gedaan en heb eigenlijk er niet echt op gelet van 'nu moeten we echt klussen'... En wat bleek: zwanger. Volgens mij kan je beter het zwanger worden wat van je afzetten, en de natuur zijn gang laten gaan; dan echt op uur en tijd te liggen klussen. Dat brengt (onbewust) stress met zich mee en dat doet er ook geen goed aan Alvast aan alle dames die proberen om zwanger te worden: super veel succes !!!!!
Wij waren op vakantie en toen heb ik niet echt gelet op de vruchtbare dagen. Wel verschillende malen seks gehad. Blijkbaar ging het allemaal goed, want het was raak! We hadden net ervoor een paar vervelende maanden gehad met "op de klok seksen", dus we waren blij dat eindelijk even de druk eraf was. Daarnaast zouden we in januari weer verdere onderzoeken krijgen in het ziekenhuis, dus ik was er niet (meer) bewust mee bezig. Blijkbaar heeft vriendlief tóch raak geschoten toen! De VS is blijkbaar vruchtbare grond, want ik ben de derde in onze vriendengroep/kennissenkring die daar zwanger is geworden
helemaal spontaan en nergens bij stilgestaan! Eerste ronde raak! We waren ook pas net 'begonnen'met zwanger raken en er zat geen haast achter... We zijn helemaal in de wolken dat het ons zo verlopen is!
gaaf om te lezen vooral dat de meeste gewoon (zonder druk) zwanger zijn geworden dat had ik met de 1e ook en idd ook nergens op gelet. Nu je weet ongeveer wanneer je eisprong is (ga je er toch op letten) athans ik.. Gefeli voor de zwangeren zelf zou ik het geweldig vinden een koningskoppel maar gezondheid is het belangrijkste Nu je met behulp van ovulatietesten je lichaam wat beter kent willen we dus heeeel dicht bij eisprong klussen..Maar het moet natuurlijk geen obsessie worden van nu moet het ect ect... Iemand nog tips?
dit dus bij allebei de stuiterballen! tips? "gewoon" lekker genieten van de daad zelf en niet denken dat het een "moetje" is
Heb je je 19e week al gehad, of zit je nu in je 19e week? Want dan klopt het wel.. je hebt al 18 weken erop zitten, en die 6 dagen zijn van je 19e week. Morgen begin je dan aan je 20e week.. =) (Ik keek er eerst ook heel raar tegenaan!!)
om de dag vanaf de laatste dag van menstruatie tot 3 dagen na vermoedelijke ovulatie. En nu 20 en halve week zwanger
Wij hebben geen ovu testen gebruikt ook niet getempratuurd, Wij hebben gewoon de hele maand door om de dag sex gehad (vind dat klus woord zo raar) En wat het word? Geen idee dat is nog niet bekend dat weten we pas over een paar weken