Hallo iedereen Wanneer hebben jullie getest? En wat waren de symptomen voordat jullie testen? En was deze dan positief? Normaal moet ik vandaag mijn ms krijgen als ik bereken op 28 dagen maar doordat in maart mijn spiraal is verwijderd heb ik hier nog geen zicht op heb wel een aantal "kwaaltjes" maar deze kunnen zowel voor een zw als voor een ms vandaar mijn vraag
Ik zou eerst een paar cyclussen afwachten na verwijderen spiraal, voordat je van nod kan spreken. Ik testte positief op dag 28, bij cyclus van 27-32 dagen. Had helemaal geen klachten, maar had toch een hoop testen, dus dacht waarom niet? Ik had verwacht dat ie negatief zou zijn toen, haha.
Hoi.. Ik word altijd op tijd ongesteld en zodra ik 4 dagen overtijd was wist ik dat ik zwanger was. Ik heb er drie. En bij twee zwangerschappen kreeg ik eerst een buikgriepje.
Ik heb getest omdat mijn vriend erop stond. . Ik dacht Ja hoor ik een spontaan zwanger maar dik positief.. Toen al 4 a 5 weken. . Achteraf symptomen zoals minder zin in koffie en koud en wat krampjes in bm en borsten. .
Ik heb getest op dag 26 van mijn cyclus (normaal cyclus tussen 26 en 29 dagen) test was toen licht positief. Op dag 28 had ik een knaltest. Symptomen eerder die week; emotioneel, rommelende darmen, veel afscheiding en boeren.
Momenteel zit ik op dag 28 van mijn cyclus en nog geen ms vorige cyclus was 29 dagen heb 2 weken EU-leden wel 4 daen bruinverlies gehad daarna paar dagen steken en veel witverlies sinds 2 dagen niks meer wel emotioneel maar sinds vandaag terug ongikrampen en witverlies en constant zin om te eten zou ik morgen testen of afwachten?
De test bij ons eerste kindje heb ik gedaan op 10 februari 2012 Ik heb toen 28 dagen aangehouden omdat t de eerste ronde was na het stoppen met de pil. Had mijn pilbloeding wel gehad maar geen natuurlijke menstruatie. Omdat ik daardoor geen zicht had op mijn cyclus gewoon 28 dagen aangehouden en ik teste meteen positief. Ik had toen een week vooraf savonds vlagen van misselijkheid, gevoelige tepels en t gevoel in mn onderbuik alsnog ik ongesteld moest worden..
Ik had helemaal geen kwaaltjes, voor het eerst heel licht positief op 5 mei. Twee dagen later een echte knaller en gisteren voor het eerst de verloskundige gebeld voor een echo + intake op 2 juni!!! Inmiddels op wat pijnlijke borsten na nog steeds amper symptomen.
Mijn eerste zw was totaal anders was gestopt met de pil en direct zwanger toen had ik niet de "kwaaltjes" die ik nu heb. Elke zwangerschap is anders natuurlijk ☺
6 dagen voor mijn eerste lichtpositieve test had ik pijnlijke boobies die niet voelde als een aankondiging voor ongesteld worden, ik had rare afscheiding, ik was SUPERmoe, en toen ik van een collega kon ruiken dat hij een echte kerstboom thuis moest hebben, toen wist ik het zeker. Heb sindsdien iedere dag getest. Wanneer mijn NOD had moeten zijn weet ik niet helaas, door de PCOS/clomid nogal wisselvallig dus onvoorspelbaar
Ik had ook totaal geen kwaaltjes, juist in de maanden ervoor zoveel en was t negatief, teste op 4 dgn voor nod ook echt van mwha wordt toch niks, savonds nog en na 3 min gewoon een streep, viel letterlijk vanverbazing van de bank...
Ik ben altijd erg regelmatig ongeteld geworden. Maar toen ik op mijn NOD niet ongesterld werd heb ik die avond toch getest. En ik was dus hardstikke zwanger! Buiten pijnlijke borsten had ik geen kwaaltjes. Die pijnlijke borsten had ik altijd al voor ik ongesteld moest worden. Heb trouwens helemaal geen kwaaltjes tot nu toe..
Hallo allemaal, Ik heb me vandaag voor het eerst aangemeld, ik ben nu zwanger van de 3e zwangerschap, heb 3 meisjes. Ben gister naar de dokter gegaan omdat ik me beetje onzeker voelde . Dus ben meteen vanuit me werk gegaan. Toen ik Ana de beurt was deden ze echo ik wie ook niet Hoelang k ongeveer zwanger ben, mijn eerste dat van mijn menstruatie was 31 maart. Dus zou nu ongeveer 6 weken zijn, maar gister deed de verloskundige een echo ja was een inwendige echo verschrikkelijk vind ik dat en ook best pijnlijk als ze het vruchtje zoeken, maar toen zag ze alleen een vrachtzakje verder heeft ze niet echt de moeite gedaan om goed te kijken, ze stopte de inwendige echo er in zag het vrucht zakje haalde meteen echo eruit en zei heel bot, Oh ja ik weet niet of deze zwangerschap doorgaat . Ja vond het raar ze deed niet echt moeite op te kijken en goed te onderzoeken ze trok meteen haar conclusie.. Ik wil vragen of iemand van jullie ook zoiets heeft meegemaakt, graag jullie mening Groetjes