Vaginale schimmelinfectie, teken???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dunya13, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunya13

dunya13 Lid

17 okt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een week heel erg veel afscheiding. Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil, heb lange cyclussen gehad, 43-43-37-40-33-45-46-29. Nu mijn laatste cyclus van 29 dagen. Over 2 dagen ik weer op 29. Maar nu heb ik denk ik een vaginale schimmelinfectie. Mijn buik is de laatste dagen ook opgezwollen, en mijn tepelhof zit er iets anders uit. Duidelijke aders, en groter lijkt het wel.
    Kan dit een teken zijn van zwangerschap, of niet?
    Wie van jullie had een vaginale schimmelinfectie, en bleek zwanger te zijn?.. en had verder ook weining symptomen.

2. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Nee, tijdens mijn zwangerschap wel veel gehad, ben er sowieso wel gevoelig voor, maar tijdens mijn zwangerschap nog wel meer. Alleen wel later, maar goed, over 2 dagen testen en je weet het. Spannend! Hopelijk is het raak!

3. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Het enige waar je last van hebt is veel afscheiding? Bij een schimmelinfectie is mijn ervaring dat je wel meer klachten hebt :) Misschien zwanger, dat is dus afwachten :)

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik heb heel vaak last gehad van zo een infectie en geloof me dan sta je op je kop van de jeuk en de boel is ook gezwollen. (Sorry voor de deatails) zou dan meer uitgaan van wie weet een zwangerschap :)

5. naysi

naysi Lid

13 mei 2015
    5
    0
    0
    Hey ,

Heb deze maand ook last gehad van een schimmelinfectie ( jeuk en veel reukloze afscheiding) . Daarna veel normale witte afscheiding . Een keer zelfs een rare witte draad/sliert. Ook last van onregelmatige cyclus. ( gemiddelde cyclus is 37 bij mij) Nu ben ik 6 dagen over tijd ( gemeten vanaf het gemiddelde) , iets wat het afgelopen jaar maar 2 keer is gebeurd. Naast overmatige afscheiding en een wat opgezette buik geen andere klachten

6. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Bij een schimmelinfectie heb je echt jeuk als een malle en ruikt het..hopen op een positieve test!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoeft niet te stinken hoor. Bij mij was het alleen de enorme jeuk.

8. KittyCat84

16 jan 2015
    28
    0
    0
    Hi allen,

Kan het zijn dat je voor een lange poos met een vaginale infectie rondliep en daardoor niet zwanger raakte?

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Nee, geloof dat dat niks uitmaakt... Tenzij je chlamydia aanziet als een vaginale schimmelinfectie. Als je lang met chlamydia rond blijft lopen, kan dit wel leiden tot onvruchtbaarheid.

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    @TS, nog nooit gehoord dat een vaginale schimmelinfectie kan duiden op een zwangerschap. En alleen veel afscheiding klinkt me niet als een schimmelinfectie in de oren. Ben er zelf erg gevoelig voor en heb dan vaak erge jeuk en idd opgezwollen en rode brandende schaamlippen, brrrr :(

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En toch had ik het echt elke keer als ik zwanger was. Zelfs voor elke menstruatie krijg ik er wat last van. Het is bij mij dan ook hormonaal dus ik vind er echt niets raars aan. Bij mij is het ook alleen maar de jeuk dan

Deel Deze Pagina