De misselijkheid is weer begonnen. Gisteravond 2 keer overgeven. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik misselijk tot 16 weken, ik ga er van uit dat dat nu weer het geval is. Sinds gisteren ben ik begonnen aan de Gember capsules van de Tuinen. Het lijkt voor nu te helpen. Ik voel me vandaag redelijk. Maar aangezien dit nog maar het begin is zijn alle tips welkom! Emesafene heb ik ook nog in huis van de vorige keer. Maar ik probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen ivm de bijwerkingen (vermoeidheid).
Blijven eten en alleen waar je trek in hebt. Hierdoor deze keer helemaal niet gespuugd! Wel erg misselijk geweest. Ineens witte bonen in tomatensaus als lunch enzo.... De dag erna zou ik er van kotsen. Komkommer met zure dressing, toegeven aan rare behoeftes )
van week 6 tot week 20 alle dagen gespuugd en het was inderdaad iedere dag iets anders uit proberen. wel gebruik ik omeprazol voor mijn maag wat goed werkt ik kreeg ook primperan maar dat deed geen moer
Cola en zout. Hier kreeg ik echt af en toe alleen cola erin en blanke wokkels en nibbit. Tja je moet toch wat. Later na even gezocht te hebben op google bleken cola en zout echt "goed" te zijn tegen misselijkheid.
Heel herkenbaar. Erg naar hè die misselijkheid. Ik ben de he-le-dag misselijk. Ik hoef niet over te geven, maar soms zou ik willen dat dat wel het geval was, omdat het misschien op lucht. Ook ik drink ineens graag cola! En zoute vette dingen idd. Ik weet dat ik zwanger ben als ik mijn man vraag om naar de bakker te gaan voor een sausijzenbroodje. Normaal eet ik die nooit. Hetzelfde geldt voor varkensvlees in het algemeen. Ik ben nu 8 weken zwanger en bij de vorige was ik (gelukkig maar) tot en met 9 weken zwanger. Ik hoop dat dat deze keer weer zo is!
Spa Marie Henriette (die groene), gemberthee van Clipper, paprikachips, komkommer met beetje zout... Succes, ik weet hoe vreselijk het is!
nou nee hoor, het overgeven luchtte niet op. de misselijkheid bleef. Cola hielp niet, sowieso alles met koolzuur ging mijn maag kapot van.
Inderdaad die combi! Cola en zout. Naturel chips. Ik wissel Rennie af met king pepermunt en inderdaad 3x oer dag gembercapsules. Ik slik nu al wekenlang emesafene omdat het anders echt ondraaglijk is. De vermoeidheid lijkt bij mij steeds minder te worden. Toch blijf ik de hele dag door misselijk..... Succes! Ik leef met je mee.
Emesafene en Gember capsules gaan wel goed samen? Tot nu toe werken de capsules hier prima gelukkig. Hopelijk blijft dat het geval.