Hoihoi, Af en toe heb ik last van buikpijn. Hebben jullie dat ook? Vinden jullie dat eng? Het is niet erg,maar licht,maar je voelt het wel. Ik denk dan gelijk aan een komende miskraam. Ik weet wel,het nieuwe leven speelt zich allemaal af in je buik,allicht krijg je er last van.Maar weten jullie ook hoe dit komt?
Ja hoor dat heb ik ook. Je baarmoeder is aan het groeien en dan krijg je bandenpijn. Ook kunnen je darmen flink opspelen wat ook weer de nodige krampen meebrengt. Ik heb heftige buikkrampen af en toe, maar ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap. Krampen hoeven echt niet iets met een miskraam te maken hebben. Ik heb 2 bloedingen gehad met krampen en vorige week hebben we nog ons wondertje mogen zien Probeer zo rustig mogelijk te blijven tot je je eerste echo hebt Veel liefs, Sam
Dank je! Het zit in mijn middenonderbuik. Het is niet heftig, maar ja,ik ben dan zo iemand die gelijk bang word
Niet te ongerust zijn. Ik heb er ook last van gehad. Alles gaat een beetje verschuiven binnenin en idd ook je darmen spelen soms op. Ik heb zelfs hele heftige krampen gehad. Ben ook nogal snel bang dus toen maar naar ziekenhuis. En het hartje klopte gewoon. Je lichaam doet gewoon een beetje raar nu maar hoeft niets engs te zijn hoor!