Wanneer hebben jullie het verteld

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Ien, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af met hoeveel weken jullie het verteld hebben op je werk?
    Ik zit momenteel nl erg te twijfelen of ik moet wachten tot ongeveer 12 weken of dat ik het nu al ga vertellen.

Dus ben benieuwd!

2. hoopvol

hoopvol Lid

5 jan 2007
    71
    0
    0
    ik heb het 2 dagen nadat ik het wist al tegen mijn baas verteld. maar ik moet er wel bij zeggen dat ik een super leuke baas heb en een heel goed contact met hem heb. hij is meer een goed collega dan een baas voor me.

hij heeft het wel nog even verzwegen tegenover de andere personeelsleden. hij heeft gewacht met opmerkingen maken totdat ik het zelf tegen hun verteld had.

3. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    was wisselend, mijn directe collega's (kamergenoten) wisten dat ik bezig was zwanger te worden en hun heb ik het ook meteen verteld toen ik het wist.
    Mijn andere collega's en baas ongeveer met 8 weken dacht ik. Had enorm last van darmpijnen, dus was prettig dat zij wisten wat er aan de hand was.

Ik had het ook nooit 12 weken kunnen verzwijgen. Ik was er zo vol van!

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik heb het met 7 weken tegen 1 collega en mijn manager verteld en pas na de 12 weken echo aan mijn baas. Ik had het al tegen die collega en manager verteld omdat je dan toch een beetje je verhaal kwijt kan :D

Deel Deze Pagina