Hallo dames, Ik weet niet of het hier goed staat maar ik ben dus op zoek naar een leuke positiejurk of setje Precies over een week gaan we trouwen en we vieren het niet groots maar ik wil toch wat leuks aan voor de foto's Ik heb wel even snel gezocht maar kan niet zoveel leuks vinden veel zijn met korte mouwen dus daar moet weer iets overheen.. En natuurlijk nog een panty, schoenen en misschien wat accessoires Dus wie o wie heeft tijd en zin om even te helpen met zoeken naar wat leuks! Alvast bedankt!
inderdaad bij de otto kan je kijken bij bruidsmode en daar staat weer een appart kopje van zwangerschapsmode. weet niet in welke kleur je wilt trouwen maar de bonprix hebben ze ook wel leuke jurken. misschien kan je ook eens bij de feestcollectie van de c&a of prenatal of zo kijken want je zit natuurlijk nu wel in de juiste maanden voor wat feestelijks ik hoop dat je er wat aan hebt. en alvast een hele mooie dag gewenst
Ik heb voor de feestdagen een supertoffe jurk van Mamalicious gekocht, was 44,95, wel met korte mouw, maar met bolero eroverheen nog goed tr doen denk ik? Het is een zwart kanten jurkje met een hele mooie blauw/grijze stof eronder. Van Noppies hebben ze ook hele mooie jurken, maar die zijn meteen weer 99,95... Zou even websites checken als ik jou was! En alvast een hele mooie dag natuurlijk! Heel veel geluk en liefde toegwenst
Bedankt voor de reacties! Ga nu even neuzen bij die sites! Bij Otto heb ik al paar leuke jurkjes gezien
Bij Miss Etam hebben ze ook een hele leuke, maar die is wel zwart. Niet echt een trouw-kleur.... Veel succes en alvast veel plezier!
Bedankt Deze is het uiteindelijk geworden en dan met zwarte blazer, panty en ballerina's. Hoop niet dat het te zwart is geworden straks