Zwanger en werken in de thuiszorg

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door twigger82, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik zit weer met een vraag,
    Wij zijn vanaf 13 dec 07 gestopt met de pil omdat we dolgraag er een kleine bij willen.
    Nou werk ik sinds een week weer in de thuiszorg.
    Maar nou vraag ik me eigen af of er meer meiden zijn die tijdens haar zwangerschap ook in de thuiszorg werkte.
    Hoelang heb je dat gedaan ?
    Ging dat goed ?
    Heb je het meteen verteld tegen je baas ?
    enz enz

Ik hoop dat er meer meiden zitten met dit dilemma of er meiden zijn met ervaringen

Groetjes

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    niemand ?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je plaatst je vraag bij: zwanger worden...daar zijn ze dus nog bezig voor een uk.

Ik verplaats hem naar zwangerschap en werk.

Om antwoord op je vraag te geven:
    Het is voor iedereen anders. Wat voor clienten heb je, hoe voel jij je, hoeveel uur werk je etc.

Eerst maar zwanger worden...dan zie je vanzelf wel hoe het loopt.

Elmo

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja ik ben toch ook nog niet zwanger :S
    Daarom vraag ik het hier juist

5. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    Hoi twigger,

Ik werk ook in de thuiszrg en ik heb het verteld toen ik de 12 weken voorbij was. Op het moment ben ik verplicht minder gaan werken ivb met klachten ,voornamelijk last van me bekken. Ik mag nu nog maar 2x per week 1 ochtend werken (1 clieent) en de andere 3 dagen mag ik nog maar 5 uurtjes op 1 dag werken. Ik merk wel dat het nu ook weer aardig zwaar gaat worden dus denk dat ik binnenkort alleen nog maar de ochtende ga werken. Ben donderdag weer naar de vk geweest en die zei dat het toch een bi is en ik naar de fysio moet, dus moet me baas deze week weer even op de hoogte brengen.

Groetjes

6. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Misschien is het handig wanneer je vertelt wat je bij de thuiszorg doet: ben je verpleegkundige, verzorgende, zit je in de huishoudelijke dienstverlening... dan kunnen mensen wat gerichter reageren.

Deel Deze Pagina