Ik met 9,5 week! Wel inwendig omdat ze vanaf mijn buik weinig tot niets konden zien. Toen was er al een heel klein mensje te zien, hartje klopte en hij zwaaide ook nog ff.. Zulke mooie momenten..
7 +5 en 8+5. Met 6 weken zou ik persoonlijk echt te vroeg vinden. ( als er geen bijzondere redenen zijn) hartje zie je vaak niet kloppen en soms is er nog niet zoveel te zien. Schiet je denk ik meer in de stress dan het je gerust stelt. ( wat voor nut hebben die heel vroege echo's eigenlijk vraag ik me wel eens af als het een normale zwangerschap betreft)
Ik ben ook niet voor hele vroege echo's. Heb nu twee MA's gehad, maar ondanks dat heb ik nu de eerste echo met 11+2 weken.
Ik kreeg met 7w3d een inwendige echo. Van buitenaf is er nig niets te zien/horen.. We hebben nu een ienie mienie mensje gezien en een kloppend hartje. Maar deze vroege echo is zeker geen garantie werd ons ook nog eens duidelijk verteld!
Ik kreeg een inwendige echo met 6.1 weken.. maar er was nog geen kloppend hartje te zien wel een vruchtje en dooierzakje Tussen 6 en 7 weken gaat het hartje kloppen
Wij krijgen hem net voor de 8 weken op 10 maart, dit omdat we al een keer een mk hebben gehad groetjes
Kreegde 1e echo met 9 +5. Dacht eigenlijk precies op 10 weken te zitten dus dan was het meteen de termijnecho, maar uiteindelijk was het dus net te vroeg en kreeg ik de 2e echo met 11+3.
7 weken + 1 dag, bij de termijn echo ben ik alleen 4 dagen vooruit gezet dus achteraf gezien was het met 7 weken + 5 dagen.
Mijn eerste echo was ook met 6 weken ! dan is het echt nog maar een streepje wat je ziet je kan het waarschijnlijk al wel zien "kloppen" het hartje
Ik met 10 week en 5 dagen. Had t heel graag wat eerder gehad!! Niet dat t veel uitmaakt, maar je gaat je er elke dag meer aan hechten, en stel dat t niet goed is..
Nee, ik snap ook die vroege echo's niet zo goed valt zo weinig te zien vaak. En wie weet ook nog inwendig, nee ik wacht liever tot een week of 10, dat is veeeel leuker. En tja of het een mk wordt of niet, daar redt je met een echo ook niets mee. Ik heb dus nog geen afspraak ik bel over een week of 3 wel.