zwanger en waterpokken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinkelbel, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Momenteel heerst er bij ons in de omgeving de waterpokken. Een aantal kinderen waarmee ik in aanraking ben geweest de afgelopen weken heeft het gekregen. Normaal gesproken voor een volwassenen niet zo erg, maar aangezien ik het vroeger als kind niet schijn te hebben gehad maak ik mij toch wel wat zorgen nu zo met de zwangerschap?
    Ik heb wel gelezen dat er niet direct aanleiding is om in paniek te raken, maar gerust ben ik er ook niet op. Hou mezelf in elk geval goed in de gaten betreffende vlekjes.

Hebben jullie enige ervaring met waterpokken en zwanger? Met name als je als kind het nog niet hebt gehad?:(

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik wil je niet bang maken of zo maar ik zou toch direct de hap bellen voor de zekerheid. ik las nl op een andere site dat het wel erg gevaarlijk kan zijn:(

succes meid;)

3. cindybaby71

4. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    @Cindybaby: dank je. Deze link had ik nog niet gevonden. Meeste sites gaan ervan uit dat je het als kind ooit zelf wel gehad hebt. En dan is het niet zo verontrustend. Maar nu ik jouw link lees bel ik maandag toch maar even de huisarts.:$

5. cindybaby71

graag gedaan meid ;) en succes maandag! zal vast wel erger klinken dan het is ;)

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ships!!

Hier schrik ik dus van,
    ik heb dus allemaal bultjes op mijn lichaam en er zitten doorzichtige puntjes op,
    weet wel dat er van de week een kindje bij mijn zoon op de peuterspeelzaal de waterpokken had,
    maar ik dacht dat ik het al gehad had.

Ik ga maandag maar gelijk de dokter bellen.
    :(

Ik schrik wel flink als ik lees wat je er allemaal van kan krijgen :(
    en de kleine ook :(

7. cindybaby71

sorry dames ik wilde jullie niet ongerust maken :(

8. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Juist bedankt. Ik was mij ook niet zo erg bewust van de gevaren. Maakt mij alleen maar allerter, niet ongeruster hoor;)

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi Cindy,

nee ik schrok een beetje,een idd je word er allerter door,
    heb net met de huisartsenpost gebeld,
    ik word nu wel gelijk goed in de gaten gehouden tijdens de zwangerschap want ze zei dat vooral de 1ste 20 weken zo'n gevaarlijk risico is.

Helaas heb ik hier al 4 dagen last van en zijn de blaasjes al minder,ze kunnen hier niets meer aan veranderen.
    Nu is het enkelt afwachten en goed de zwangerschap in de gaten laten houden.

Ik ben wel blij dat je hiermee andere mensen alerter maakt.

Groetjes Bianca

Deel Deze Pagina