Stille wens...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kellylovesrik, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellylovesrik

15 sep 2012
    5
    0
    0
    Hondentrimmen
    Zwolle
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Kelly, 22 jaar en heb een prachtig, geweldig jochie van bijna 11 maand.
    Ik heb nu ongeveer een maand geleden een spiraaltje laten plaatsen, man dit doet pijn! ben nu erg onregelmatig ongesteld en zo nu en dan buikpijn.
    Maar goed...Ondertussen loop ik al aardig lang met een stille wens rond...Dat ik toch wel graag een tweede kindje wil..Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Om mij heen krijgen mensen baby's of zijn ook heel snel weer zwanger. Dan voel ik me jaloers...
    Soms is het gevoel zo groot dat ik serieus overweeg de spiraal nu al te laten verwijderen en het maar gewoon te proberen.
    Maar mijn vriend wil er absoluut niks over horen en is er echt nog niet aan toe...
    Wat moet ik hiermee? Help mij!!

Liefs kelly, mama van Neylan Boady

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Het lijkt me wel handig dat je vriend en jij hierover op 1 lijn zitten.
    Heb je er het met hem over gehad hoe groot je stille wens is?

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook nog een keer met je vriend bespreken. Het lijkt me dat je samen de keuze moet maken en misschien dat als jullie er samen over praten dat jullie ook samen een keuze kunnen maken.
    Zegt je vriend nu niet of nooit niet? Daar kan al een heel verschil in zitten.

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Inderdaad beter bespreken met je vriend, misschien wil ie het over een tijdje wel. Je spiraal verwijderen zonder dat je vriend het er mee eens is, is natuurlijk niet helemaal de bedoeling in een gezonde relatie :p

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    hoi meis.. zelf ben ik 22 jaar en heb een zoontje van 16 weken en bijna 21 maanden... ik had de wens dus heel erg snel ook weer en heb samen met mijn vriend dit besloten en zijn er dus voor gegaan... maar je raad het al... ik heb deze wens nu WEER! Ik wil een derde!! hahaha.. maar vriendlief wil nog zeker wachten tot nadat we getrouwd zijn in 2015... Maar of ik dit volhoud? ik betwijfel het.. hihi.. maar hij moet natuurlijk ook wel erachter staan want het is nu wel druk dat wel hihi..
    Het is dus niet zo gek dat je deze wens hebt hoor!

Deel Deze Pagina