sport ( aerobics-achtige )en vrij pril zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarie76, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Vrijdag avond heb ik weer een training van majorette.. Niet zozeer met de baton, maar wel een dans instuderen op de muziek van Fame..
    Hierin zitten veel sprongen ( Grand jete's, voor wie de naam kent) Ik heb vrij veel last van mn borsten en kijk er tegen op om mee te doen..
    Aan de ene kant denk ik dat ik maar moet "opbiechten" dat ik zwanger ben en dan ook 16 mei ( als nu alles goed gaat) niet mee doe met de uitvoering, maar aan andere kant wil ik liever wachten tot de 12 weken voorbij zijn.. Dat zou dan zo half januari zijn..
    Ook voor het "kruimeltje" lijken me al die sprongen niet echt heel goed..

Wat is handig.. Wie heeft een goei tip of herkent zichzelf in mijn probleem?

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Voor je baby kan het geen kwaad hoor, die zit goed beschermd binnen in je lichaam. Als je je zelf echter niet goed voelt bij die sprongen omdat je borsten pijn doen of iets dergelijks, dan kun je beter eerlijk tegen je zelf zijn.

Ook is het misschien wel zo eerlijk dat je gewoon vertelt dat je zwanger bent. Dan zullen ze ook geen rekening met je hoeven te houden voor de uitvoering.

3. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    ik zelf heb ook op majorette gezeten, al zouden de sprongen neit zo heel vel kwaad moeten kunnen doen lijkt eht me wel slim om het zo snel mogeijk te melden aan je leraes! Waarom? Omdat ze een vervangster voor jou plekje moet vinden... of even moet kijken hoe zij op die plek de dans anders kan invullen.

succes!

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Voor de normale majorette heb ik het onze trainster verteld.. 7 maart is de eerste wedstrijd nl. al.

Dat andere is voor solo/duo's en voor de uitvoering van 16 mei.. Die weet t nog niet..Daar hebben we een andere trainster voor..

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik doe aan step aerobic en daar zit ook veel sprongen en draaien enzo bij. mijn borsten doen heel veel pijn en zijn behoorlijk groot nu :(
    maar met een goede sportbh gaat het best, ik zit dan zo erg ingesnoerd dat het ik er weinig last van heb. weet niet of je een sportbh hebt, maar de hema hebben ze goeie voor weinig geld!

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ja een goede sport bh heb ik wel, van Anita.. daar heb ik ook 1 gewone bh van..
    Dat zijn flink dure, maar wel goede.. Ik heb van mezelf al vrij zware/grote borsten ( E) en vrees dat er nog wel wat bijkomt de komende tijd..

Van de week had ik mn gewone om en liep ik over straat, zelf toen deed t lopen ( die schokken) al pijn..
    't voelt als een soort spierpijn, aan de buitenkant, naar de oksels toe.. bah.. naar gevoel..

Deel Deze Pagina