Dit is een vraagje voor de dames die testen, tempen en/of het kunnen voelen. Ik ben heel erg benieuwd wanneer bij jullie de eisprong is..welke dag van de cyclus zeg maar!
Dit keer de 12e á 13e dag. NOD rond 7 a 9 okt . Gemiddelde cyclus 27 dagen. Was 12 september ongi en voelde vanf de 22e vanalles en geloof dat ik de 24e eisprong voelde. Meestal krijg ik een dag na de eisprong een grote zere tiet, dat is mijn bewijs dat ik inderdaad mijn eisprong had. Liefs
ik weet niet of jullie het weten maar ik heb een cyclus van 29 dagen en ik ben 17 sep ongi geworen dan is 1, 2, 3 okt de dag dat je moet klussen toch heb ik dat mis. dat heb ik ook gedaan. maar ik weet niet of ik dat goed heb uitgerekend. misschien weten jullie het. groetjes honey
Ik kan de dag in mijn cyclus nooit voorspellen, maar voel het wel. Ongeveer 3 dagen van te voren steekjes, en dan 1 dag behoorlijke steken (rechtop staan is dan al pijnlijk). 14 dagen na die behoorlijke steken word ik dan ongesteld (of hopelijk niet ). Na die behoorlijke steken die ik aanneem als mijn eisprong, heb ik nog altijd een dag of 4 last van pijnlijke borsten/tepels.
Bij mij waarschijnlijk heel wisselend. Vorige maand op dag 47 nu zit ik op dag 21 en hoop m binnenkort te krijgen!
Gemiddeld: dag 13 bij een cyclus van 25 dagen. Soms iets eerder (dag 10) en dan dus ook meteen een korte cyclus Soms iets later (dag 15) en dan dus ook meteen een lange cyclus. Dus... vooral de fase ná mijn eisprong is constant. Daarvoor kan het nog wel een beetje varieren.